![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ja hyvin on muuten sabotaaasi toiminut kun katto Jormalaisen kuntoa tänä aamuna Raisio/turku valloituksen jäljiltä.............. buhahahaaaaaaa T: Tero S
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mie oon syytön, enhän mie tarjonu ku pari tai enemmän olutta ja ihan reippaana ne lähti kohti Tervakoskea.
__________________
Kyl määki Turuus kerra |
|
#3
|
|||
|
|||
Sabotaasia..;)
Joo ei se kunto REIMASTA eikä JARSKISTA johtunu..
Ihan hima kulmien johdosta.. ![]() Ja eihän kunto ollu edes mikään paha.. Lievää loivennusta..
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kankun pajalla jälleen ja jotain saatiin aikaseksikin, eli nuorempi putkentaivuttaja Hippo silmä tarkkana ja vanhempi luokkahitsari Jyrki veti saumaa löysin rantein, no ei ne putket oo ko pienissä hepeissä vast mut eiköhän ne koht oo oikein nipussa kunnolla. Jatkuu ....
__________________
Kyl määki Turuus kerra |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tänään tuli tallilla vietettyä aikaa Jyrkin kanssa, no Jyrki sai kaaret hitsattua lähes valmiiksi tai olis saanut ihan valmiiksi mutta mie en viittiny enää tehdä yhtä kattoputkea joten hieman kesken jäi kaaret vielä. Tulossa olis Karpiolalta vetoakseli, renkaat tarvikkeineen, speiserit ollu tekosalla koht 3viikkoo, joten tavaraa olis koht tallin lattialla. No seuraavaksi olis sit runkon ym pakollisten rakenteiden suunnittele/teko. tästä jatketaan.
__________________
Kyl määki Turuus kerra |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Taas ollaan saatu hieman tehtyy joten rojekti etenee hieman.
Jarruille ollaan tehty kiinnityksii ja satulatkin saatiin sullottuu niihin kiinni. Linkit olis jo siäl päin ja ohjaussylintereiden paikkoja haeskellaan. Meni tuossa muutama päivä rakentamisen osalta vähä ketuille ku olin tuol pohjooses ajelemas mönkkäril ja itikoitten syätävänä, mutta Jyrki piti tallia pystyssä ja eteennytti hommia sillä aikaa.
__________________
Kyl määki Turuus kerra |
|
#8
|
|||
|
|||
|
kaaret olis sit hitsattu kasaan joten sitten aletaan orottamaan josko jonkunmoista runkoa/koneen ja vaihdelaatikon kannaketta Hippo sais suunniteltuu ja väännettyy malli pikkuraurasta.
__________________
Kyl määki Turuus kerra |