Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.04.2011, 19:14
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
milläs laitat ku ei oo mitään uutta mitä olis kuvannu.
Ja hyvin on muuten sabotaaasi toiminut kun katto Jormalaisen kuntoa tänä aamuna Raisio/turku valloituksen jäljiltä..............

buhahahaaaaaaa

T: Tero S

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.04.2011, 19:55
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ja hyvin on muuten sabotaaasi toiminut kun katto Jormalaisen kuntoa tänä aamuna Raisio/turku valloituksen jäljiltä..............

buhahahaaaaaaa

T: Tero S
Mie oon syytön, enhän mie tarjonu ku pari tai enemmän olutta ja ihan reippaana ne lähti kohti Tervakoskea.
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.04.2011, 10:51
OFFIDIRTY OFFIDIRTY ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 30.09.05
Sijainti: TERVAKOSKI
Viestit: 312
Perusasetus

Sabotaasia..;)


Joo ei se kunto REIMASTA eikä JARSKISTA johtunu..
Ihan hima kulmien johdosta..

Ja eihän kunto ollu edes mikään paha.. Lievää loivennusta..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.04.2011, 22:12
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Kankun pajalla jälleen ja jotain saatiin aikaseksikin, eli nuorempi putkentaivuttaja Hippo silmä tarkkana ja vanhempi luokkahitsari Jyrki veti saumaa löysin rantein, no ei ne putket oo ko pienissä hepeissä vast mut eiköhän ne koht oo oikein nipussa kunnolla. Jatkuu ....
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	najamog 037.jpg‎
Views:	750
Size:	95,1 Kt
ID:	18248   Click image for larger version

Name:	najamog 041.jpg‎
Views:	757
Size:	96,7 Kt
ID:	18249   Click image for larger version

Name:	najamog 034.jpg‎
Views:	714
Size:	91,9 Kt
ID:	18250  
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.04.2011, 21:00
jykä jykä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.01.10
Sijainti: raisio
Viestit: 245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
Kankun pajalla jälleen ja jotain saatiin aikaseksikin, eli nuorempi putkentaivuttaja Hippo silmä tarkkana ja vanhempi luokkahitsari Jyrki veti saumaa löysin rantein, no ei ne putket oo ko pienissä hepeissä vast mut eiköhän ne koht oo oikein nipussa kunnolla. Jatkuu ....
ja nyt oli mun vuoro keittää kaffet
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.04.2011, 20:54
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Tänään tuli tallilla vietettyä aikaa Jyrkin kanssa, no Jyrki sai kaaret hitsattua lähes valmiiksi tai olis saanut ihan valmiiksi mutta mie en viittiny enää tehdä yhtä kattoputkea joten hieman kesken jäi kaaret vielä. Tulossa olis Karpiolalta vetoakseli, renkaat tarvikkeineen, speiserit ollu tekosalla koht 3viikkoo, joten tavaraa olis koht tallin lattialla. No seuraavaksi olis sit runkon ym pakollisten rakenteiden suunnittele/teko. tästä jatketaan.
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.06.2011, 20:57
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Taas ollaan saatu hieman tehtyy joten rojekti etenee hieman.
Jarruille ollaan tehty kiinnityksii ja satulatkin saatiin sullottuu niihin kiinni.
Linkit olis jo siäl päin ja ohjaussylintereiden paikkoja haeskellaan.
Meni tuossa muutama päivä rakentamisen osalta vähä ketuille ku olin tuol pohjooses ajelemas mönkkäril ja itikoitten syätävänä, mutta Jyrki piti tallia pystyssä ja eteennytti hommia sillä aikaa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Najamog 005.jpg‎
Views:	882
Size:	95,2 Kt
ID:	19529   Click image for larger version

Name:	Najamog 004.jpg‎
Views:	720
Size:	89,1 Kt
ID:	19528  
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.04.2011, 19:14
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

kaaret olis sit hitsattu kasaan joten sitten aletaan orottamaan josko jonkunmoista runkoa/koneen ja vaihdelaatikon kannaketta Hippo sais suunniteltuu ja väännettyy malli pikkuraurasta.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	najamog 130.jpg‎
Views:	1088
Size:	94,3 Kt
ID:	18353   Click image for larger version

Name:	najamog 131.jpg‎
Views:	1067
Size:	96,0 Kt
ID:	18354  
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 14:04 (GMT +2).