![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 410 on todella tarkka katkojan kärkivälistä, kuten jo tiesitkin. Tuplatarkasta kuitenkin vielä kosketuskulma mittarilla, useammin sieltä saa ne hukkuneet orit kiinni kuin kaasaripuolelta ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta kokeillaan kumpaakin ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta joo, 410:n kaasariin on ainakin takavuosina ollut saatavissa korjaussarjaa. Mukana ei valitettavasti ollut mitään apua väljistyneelle läppäakselille mutta muuten jeesesi paljon ja tuolta sarjan ostin http://www.teloos.fi/company/autohuo...6006149940.htm |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Näinhän se vähän on. Aikanaan autossa oli sitkeitä ongelmia käymisen kanssa ja tuo Bill Gates härveli kyllä muutti autoa ihan pirusti positiiviseen suuntaan. Onhan se pienoinen riski mutta ihme ja kumma systeemi on toiminut 99,99% luotettavasti. Aikanaan oli ajatus rakentaa myös polttoaineen ruiskutus saman boksin taakse mutta eipä ole saanut sitä aikaiseksi. Ehkä sitten joskus....
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaasarin korjaussarjaa saa vieläkin Kaasutin Expertiltä. Nimim. 3kk ajeltu uudistetulla kaasarilla, ja kyllä se aivan älyttömästi muutti auton luonnetta ärhäkämpään suuntaan.
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pientä päivitystä tähän. Niin yksinkertainen toimenpide kun seoksen säätäminen rikkaammalle paransi tilannetta aikas paljon. Ja pitää aina muistaa, että kyseessä on kuitenkin pikkulohkon suikka. Sitä helposti vertaa suikkaa käyttikseen, jossa vääntöä on monta kertaa enempi.
__________________
Tumpula Racing Team |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pientä viilausta vielä tämän asian kanssa. Tuli ajeltua autolla metsässä ja seos oli siihen tarkoitukseen liian rikkaalla. Meinasi auto hetkittäin tukehtua bensaan ja mikäli moottori sammui, sai sahata käyntiin tavallista kauemmin. Ilmeisesti kasteli jo tulppia.
Ajojen jälkeen seosta ruuvattu laihemmalle puoli kierrosta.
__________________
Tumpula Racing Team |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jatketaan samaa juttua vähän toiselta kantilta.
Eilen aamulla koitin normaalisti päräyttää auton käyntiin. Pirssi oli seissyt parisen viikkoa lämpimässä tallissa ja oli ajettu sinne ihan normikunnossa. Ei meinannut millään lähteä käyntiin, ei edes luvannut. Kipinää tuli tulpille hyvin, eli vika bensapuolella. Lopulta akun jo liki hyytyessä auto suostui käynnistymään. Lämpimänä kävi suhteellisen hyvin, ehkä vähän "röpötti". Kulmassa toimi hetkittäin kuin unelma mutta joskus vaati kierroksia toimiakseen. Ja auton kallistuessa tuppasi joskus (siis ei aina ?) sammumaan. Jos sammui, niin vaati aikamoisen pyörityksen jotta lähti käyntiin. Ilmeisesti ei saa tarpeeksi pensaa, vai saako liikaa ? Mites tuo kallistumisen aiheuttama sammuminen, mistä se voisi johtua ? Tuo kaasarihan on aika simppeli laitos, voisko koho olla jumissa ? Tai kenties bensapumppu on tullut tiensä päähän ? Kiitokset jo etukäteen vinkeistä.
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin kaasuttimesta | Suzu-ukko | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.02.2008 15:54 |
M: SJ410 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 06.08.2006 22:42 | |
Sj410/413? | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.01.2006 20:56 |
M:SJ410-85 | Suizaman | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 14:35 |
M:SJ410 AVO | O/M/V Muut | 0 | 25.08.2003 08:10 |