Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.04.2011, 15:24
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Aukipäin rikastuu. Onko huohotin systeemi alkuperäinen? jos niin on venakopassa pcv tai pvc venttiili josta on kuula hajalla, uusia saa kai suzukikaupasta. Sen voi koittaa vaikka laittamalla lukkopihdit siihen letkuun jos kulku paranee niin venttiili on rikki. nimimerkki juudenin suikka korjattiin laittamalla aaa paristo katkaistuun letkuun. Eli ei välttämättä tarvii uusia sitä venttiiliä. t ap-1 nyypinä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.04.2011, 15:39
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Aukipäin rikastuu. Onko huohotin systeemi alkuperäinen? jos niin on venakopassa pcv tai pvc venttiili josta on kuula hajalla, uusia saa kai suzukikaupasta. Sen voi koittaa vaikka laittamalla lukkopihdit siihen letkuun jos kulku paranee niin venttiili on rikki. nimimerkki juudenin suikka korjattiin laittamalla aaa paristo katkaistuun letkuun. Eli ei välttämättä tarvii uusia sitä venttiiliä. t ap-1 nyypinä
Unohtui mainita, että se huohotinsysteemi on jo tulpattu (eli kaasuttimesta tuleva letku).

Pitää koittaa seosta säätää pikkuisen rikkaammalle. Kuinkahan paljon sitä "ruuvia" voisi huoletta avata ?
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.04.2011, 11:17
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Koita ny vaikka 1 kierros, on aika tihee jenka siinä ruuvissa. Seos mittari olis hyvä, siis sellanen kun katsastusmiehillä tai korjaamoilla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.04.2011, 15:33
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

itelle vastaavia onkelmia, kaasarina uusi weber, tarvinee viedä auto kanssa korjaamolle missä säätäisivät mittarin avulla.
Alakierroksilla tukehtuu eikä jaksa oikein mennä, mutta kun saa kevyellä pumppailulla kierrokset ylös niin rupee pelaan ok.

Toki vois koittaa laittaa ruuvia kierroksen auki ja kiinni päin ja kattoa mikä on ero.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.04.2011, 16:12
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

410 on todella tarkka katkojan kärkivälistä, kuten jo tiesitkin. Tuplatarkasta kuitenkin vielä kosketuskulma mittarilla, useammin sieltä saa ne hukkuneet orit kiinni kuin kaasaripuolelta
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.04.2011, 19:12
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
410 on todella tarkka katkojan kärkivälistä, kuten jo tiesitkin. Tuplatarkasta kuitenkin vielä kosketuskulma mittarilla, useammin sieltä saa ne hukkuneet orit kiinni kuin kaasaripuolelta
Katkojan kärjet on heitetty lepikkoon, computer hoitaa sen puolen (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=30917). Itse asiassa tuota sytkääkin pitäisi vielä vähän säätää ja kokeilla eri arvoja, se on vaan jäänyt tekemättä. Jotenkin vaan tuo ryypyn positiivinen vaikutus kulkuun viittaisi bensapuoleen.

Mutta kokeillaan kumpaakin
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.04.2011, 21:51
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Katkojan kärjet on heitetty lepikkoon, computer hoitaa sen puolen (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=30917). Itse asiassa tuota sytkääkin pitäisi vielä vähän säätää ja kokeilla eri arvoja, se on vaan jäänyt tekemättä. Jotenkin vaan tuo ryypyn positiivinen vaikutus kulkuun viittaisi bensapuoleen.

Mutta kokeillaan kumpaakin
Oi voi, olette mennyt sekoittamaan suzukin hienoon tekniikkaan liikaa nykyaikaa

Mutta joo, 410:n kaasariin on ainakin takavuosina ollut saatavissa korjaussarjaa. Mukana ei valitettavasti ollut mitään apua väljistyneelle läppäakselille mutta muuten jeesesi paljon ja tuolta sarjan ostin

http://www.teloos.fi/company/autohuo...6006149940.htm
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.12.2011, 17:51
sepi:n Avatar
sepi sepi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.03
Sijainti: Lieto, .
Viestit: 291
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Aukipäin rikastuu. Onko huohotin systeemi alkuperäinen? jos niin on venakopassa pcv tai pvc venttiili josta on kuula hajalla, uusia saa kai suzukikaupasta. Sen voi koittaa vaikka laittamalla lukkopihdit siihen letkuun jos kulku paranee niin venttiili on rikki. nimimerkki juudenin suikka korjattiin laittamalla aaa paristo katkaistuun letkuun. Eli ei välttämättä tarvii uusia sitä venttiiliä. t ap-1 nyypinä
Mites kun imusarja on yhdistetty t-liittimellä ilmanputsarin ja venttiilikopan kannen väliseen letkuun. Mitään venttiileitä ei näy, olisiko t-liittimen sisällä sitten jotain. Onko tämä nyt jokin diy viritys...

Edit: Niinno olihan siellä venttiili. Hyvin kulki ilma molempiin suuntiin. Tulppasin.

Viimeksi muokannut sepi : 04.12.2011 22:19
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin kaasuttimesta Suzu-ukko Tekniikka & Jutustelu 8 03.02.2008 15:54
M: SJ410 O/M/V Ajoneuvot 2 06.08.2006 22:42
Sj410/413? jallu80 Tekniikka & Jutustelu 5 23.01.2006 20:56
M:SJ410-85 Suizaman O/M/V Muut 0 25.07.2005 14:35
M:SJ410 AVO O/M/V Muut 0 25.08.2003 08:10


Sivu luotu: 20:29 (GMT +2).