![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Aukipäin rikastuu. Onko huohotin systeemi alkuperäinen? jos niin on venakopassa pcv tai pvc venttiili josta on kuula hajalla, uusia saa kai suzukikaupasta. Sen voi koittaa vaikka laittamalla lukkopihdit siihen letkuun jos kulku paranee niin venttiili on rikki. nimimerkki juudenin suikka korjattiin laittamalla aaa paristo katkaistuun letkuun. Eli ei välttämättä tarvii uusia sitä venttiiliä. t ap-1 nyypinä
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitää koittaa seosta säätää pikkuisen rikkaammalle. Kuinkahan paljon sitä "ruuvia" voisi huoletta avata ?
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Koita ny vaikka 1 kierros, on aika tihee jenka siinä ruuvissa. Seos mittari olis hyvä, siis sellanen kun katsastusmiehillä tai korjaamoilla.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
itelle vastaavia onkelmia, kaasarina uusi weber, tarvinee viedä auto kanssa korjaamolle missä säätäisivät mittarin avulla.
Alakierroksilla tukehtuu eikä jaksa oikein mennä, mutta kun saa kevyellä pumppailulla kierrokset ylös niin rupee pelaan ok. Toki vois koittaa laittaa ruuvia kierroksen auki ja kiinni päin ja kattoa mikä on ero.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
410 on todella tarkka katkojan kärkivälistä, kuten jo tiesitkin. Tuplatarkasta kuitenkin vielä kosketuskulma mittarilla, useammin sieltä saa ne hukkuneet orit kiinni kuin kaasaripuolelta
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta kokeillaan kumpaakin ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta joo, 410:n kaasariin on ainakin takavuosina ollut saatavissa korjaussarjaa. Mukana ei valitettavasti ollut mitään apua väljistyneelle läppäakselille mutta muuten jeesesi paljon ja tuolta sarjan ostin http://www.teloos.fi/company/autohuo...6006149940.htm |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edit: Niinno olihan siellä venttiili. Hyvin kulki ilma molempiin suuntiin. Tulppasin. Viimeksi muokannut sepi : 04.12.2011 22:19 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin kaasuttimesta | Suzu-ukko | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.02.2008 15:54 |
M: SJ410 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 06.08.2006 22:42 | |
Sj410/413? | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.01.2006 20:56 |
M:SJ410-85 | Suizaman | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 14:35 |
M:SJ410 AVO | O/M/V Muut | 0 | 25.08.2003 08:10 |