![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
jos tosiaan jotain meinaat kiskoa niin unohda LN110, melko synkkä vakiona, ilman kärryäkin. Itellä oli turbotettu, sillä veti mukavasti. oisko ollu vm98-01 on 2.4L TD moottori, ihan erimaata jo kun vapari. Mutta tiisseli maistuuu. Jos suinkin pudjetti salliii niin kattelisin ehdottomasti 2.5L D4D moottorin, vuosimallikin nuorenee aika paljon jolloin mahd. ruosteremontit siirtyy hieman kauemmaksi.no edit. Lukoista sen verran että ennemmin panostaisin kunnon vinssiin kuin lukkoihin, vinssi kun auttaa sut liikkeelle 99% varmuudella, kun olet sudittanut auton lukot kiinni mahastaan jumiin. edit2. Neliveto kannattaa ainakin koittaa huolellisesti, pitkällä nelikolla useammasta erivauhdista himmailla kaasua, moottorijarrutella, vedättäää, jne, kuuluuuko jurinoita tai kolinoita. Sitten toki nelikko päällä, tiukkaa ympyrää hitaasti ajaen, naputtaako vetonivelet? Kardaanit kandee vilasta läpi, varsinkin etukardaani jos on tuplanivel. Välyksiä tosin keskipallosta vaikea havaita. Mutta yrittää kannattaa.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 Viimeksi muokannut Vilkutin : 05.04.2011 21:21 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tosin kolmosta isompaa pykälää ei voinut käyttää missään...Miksiköhän valurautakansi ja kaikki etukammiot oli halki,ja vielä vaparina... |
|
#3
|
||||
|
||||
|
No se 2,4d turbollakaan mitään mulla ainakaan vetänyt, ainakaan ilman lämpöongelmia
![]() takapyöriltä kehitti ilman välijäähyä tehdassyötöillä kait 86 heppaa, meni kyllä tyhjiltään mutta kärry perässä nosti heti lämmöt ylös eikä edes kummosesti kulkenut. HJ61 vetää kyllä tuossa hintaluokassa kärryä ihan erilailla. Itse vetelin venettä d4d avensiksella ja vain nostorampit hiluxilla
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kiitoksia kaikille mielipiteistä, tuli tarpeeseen hillitsemään kasvavaa kuumetta..
Oman kulkineeni kun myin toissapäivänä.. Alan kallistua tuon D-4D:n puoleen. Eikös se ole sama pata kuin hiacen vastaava d-4d? Lankomiehen hiacella ainakin heppakoppi liikkui suht sujuvasti. Mutamies: Ilmeisesti foorumilla on joku systeemi, että uusi jäsen ei voi laittaa yksityisviestejä kuin max 2 tietyn ajan sisään, siksi ei vastausta ole kuulunut mun suunnalta. Jahka se tunnukset aukee kunnolla, vastailen, tai voit laittaa toisen osoitteen mulle. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
D4D on kahta eriversiota, n.102heppasta, ja 120heppasta..
Saakohan noista kaikkia lastutettua?
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Oikeastaan ei saa lastutettua vaan ohjelmoitavan boksin.Mutta hintaa tulee.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Raskaaseen ja useen toistuvaan kärryn vetoon hankkisin kyllä jonkun tehokkaamman. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hiacea hankkimassa | -ja- | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.11.2010 11:22 |
| Pajerota hankkimassa... | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 22.09.2009 00:59 |
| Perämoottoria hankkimassa. | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 9 | 23.08.2009 20:10 |
| Koppimopoo hankkimassa | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 19.03.2004 15:06 |
| Hankkimassa C3:sta | svahnm | Vuosimallit 1968-1982 | 10 | 09.03.2004 16:12 |