![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Vanteet ovat 6.5x16, 8x17, 7.5x18 tai 8x19.
|
||||
|
||||
|
Siistin näköinen peli, voisin kuvitella tuollaisella ajavani. Aika iso auto, vai antoiko muodot vaan sellaisen vaikutelman kun autoa kiertelin.....
|
||||
|
||||
|
Kauhia muoviauto. Ei sytytä ollenkaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tahtoohan nuot olla aika plastisia mutta muovihan ei ruostu..
|
|
|
||||
|
||||
|
Kumpa on halvempaa/helpompaa pellin hitsaaminen vai muovin hitsaaminen
|
||||
|
||||
|
Onko kukaan koeajanut?
Onko ajoasento yhtään fiksumpi kuin japsi pick-upeissa? Itse kun en tykkää istua lattialla jalat suorina........ |
|
|
|||
|
|||
|
Miten tekniikka yleensa? Jatkuva neliveto? Lukot? Onko tekniikka koplattu 4 motion portterista?
|
|
|
||||
|
||||
|
Olen nyt ajanut kyseisellä värkillä 52tkm ja hyvä on ajoasento, paras pickup ajoltaan mitä olen ajanut.
|
|
|
||||
|
||||
|
Melkein uskollan väittää että jos kestävän sauman haluaa niin pellin hitsaaminen on helpompaa. Muutamaa puskuria joskus kavereiden kanssa yrittänyt hitsata ja tulee sellaisia että halkeavat heti jos vääntää. Amati mies kun tekee nuun kestää ajaa jopa jänikseen,todistettu homma. Mutta nämähän on sitten että mistä tykkää,itse en tykkää muovista kun tietää miten se talvella reagoi osumiin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| apua tarvitaan hilux:ista! | johannes23 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.03.2008 15:26 |
| Quadratec.com ista tilaaminen | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.01.2008 11:44 | |
| Ensikokemuksia uudesta Formula 1 -kanavasta | rami20 | Chit-Chat | 22 | 15.05.2007 18:53 |
| ? Blower:ista | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 18.01.2006 23:54 |
| Huhuja uudesta offroad-kilpailulajista | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.01.2003 10:40 |