![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() 99 %:sti ajoitus myöhäsellä tai sitten konerempan on tehny joku "kätevä" ja puristukset on huonommat kuin ennen remonttia.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Täytyy tarkistaa ajoitus. Mutta miten se tehdään?
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Minkälainen pumppuremppa?
Jos suihkujen avautumispaineet ovat ylärajalla, ja pumppuun ei ole vaihdettu
uusia elementtejä, niin silloin elementien muodostama paine ei riitä suihkujen avaamiseen. Tuo syötön lisäys ja sen positiivinen vaikutus samoin kuin tuo savuttomuus tukee tuota vikapaikkaa. pakkasessa dsl paksumpaa, ei kerkeä vuotaa elementtien ohi. Jos sammutusläppä- tai ajoitus- tai nokkaakselin ajoitusvika, tai vuotavat venttiilit taikka väljä; niin silloin varmaan haisis/käryäis huomattavasti. hehkutuksen puuttuminen ei vaikuta juuri mitään kunnossa olevan hj-61 käyntiinlähtöön nollakelillä, pikkasen ääntä karkeammin ja aavistuksen kisuaa enemmän. Traktoreissa yleinen vika, niissä joutuu puodottamaan suihkujen usein avautumispainetta, mistä taasen aiheutuu muita kestävyysongelmia. Toimiiko auto muuten normaalisti? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin huono käynnistyvyys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.07.2005 19:09 |