![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() hdj 300:nen kytkinMulle sorvailtiin kanssa iso kytkin luulin että jokin meni vikaan luisti ensin aika helposti ja on aika kevyt käyttää kun kaikki pinnat on uusia kestää vähän aikaa ennen kuin ne hioutuu toisiinsa sopiviks mulla ainakin alkoi pitämään kun säikäytin sen eli auto paikalle kolmonen päälle ja kytkin ylös ja kunnon lämmöt senjälkeen ei ole luistanut lähti varmaan myös asennus rasvat poijes
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
pittääkös siinä olla erlainen paine laaker vai käykö 80 normi laaker.mulla kävi niin että paine laakeria ei saanu muuta kun alkuperäisen onko vika siinä??pitäis maanataihin mennessä selvittää kun silllon menee takaisin sepälle tuo auto ja ottavat lootan irti
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
mulla tuli 300:sen kytkin paketin mukana uusi painelaakeri sopi paikalleen ilman ongelmia siis oli samalainen
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
siis samanlainen kun entinen ? nomikä vittu se sitten tässä minun tappauksessa on ongelma ??tam gearsilla sanovat että lyhyempi laakeri on tuossa isommassa kytkimessä ja kuivusen luettelo ei tunne kun yhtä painelaakeri mallia vahvistettuun ja normaaliin kytkimeen
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Se laakeri on eri varaosanumerolla toyotalla, mutta laakerissa ei ole eroa pituudessa/koossa 275/300 kytkimen osalta, saatto olla et pituus olis pari mm eroa, mut eihän sillä mitään merkitystä ole löysäähän siellä on kytkinhaarukalla/asetelman välissä jo sen verran et ei mitään väliä.
Eiköhän ongelma ole, että vauhtipyörän tasot pitäis olla katottu tosta 300 pyörästä, se ei nimittäin ole tasainen, vaan levy on pikku korotuksen päällä. tossa asetelman jäykkyydessä just noi millit sinne/tänne merkitsee, pito vaan katoaa, jos jousi ei ole alueella siinä kohtaa kun asetelma lepää ajoasennossa. Eli siis rautalangasta väännettynä asetelman kiinnitystaso ja kytkinlevyn tasopinta ei ole sama. Kisaukothan noista asetelmista jousivoimat mittaa ja sovittaa kytkinlevyn paksuuden mukaan vauhtipyörään kiinnitystason asetelman max jousivoiman kohdalle sen puristuksen... Viimeksi muokannut bj45lava : 25.03.2011 12:50 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
ihme korjaantuminen tapahtunut viikonlopun aikaan.mitään ei olla tehty mutta ei se ennee luista vaikka vitosella 40 vauhista alkaa vedättämään ja samaten kun 80 vauhissa polkee jarrua ja samalla kaasua niin luulis huonon kytkimen siinä vaiheessa jo luiskahtelevan mutta ei tapahtunu muuta kun savu sankkeni piissin päässä ja vauhti kiihty
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ 60 + kytkin | HojoAna | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 20.09.2010 13:28 |
Lj-70 kytkin | jukos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.05.2010 13:01 |
HJ-61 kytkin | JaakkoM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.08.2009 19:22 |
bj:n kytkin... | jv | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.05.2009 13:21 |
LJ-70 Kytkin+200 hv | jukos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2009 00:06 |