![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() takalukon asennus käynnissä. No taka-akseli onkin rumpujarrujen ansiosta erilainen kuin tavan levyjarrullisen grn perä. Akseli on 6cm kapeampi ja välityksenä on 4.11 normaalin 4,625 sijaan. Ja siinä uskossa olen ollut, että gr on vain tuolla 4,625 välityksellä. No eipä hätää, tyhjiä akseliputkia sattuu olemaan joutavana. Uus akseli odottelee lukon kanssa alle laittoa. Toisekseen, vissiin jakolaatikonkin välitys on sitten eri kuin tavan 2.8 gr:ssä. Kulkee 39,5" renkailla hiljempaa kuin aikaisempi 2,8 "tavallinen" gr 35" renkailla (testattu juttu) . Joten ei pysty tavan jakolaatikon perusteella tilaamaan rattaita jakikseen, vaan täytyy vielä purkaa omansa jakis ja leväyttää pöydälle ennenkuin voi tilailla rattaita
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hieno on laitos, omaa(pätkä GR) pitäs alkaa pikkuhiljaa tunkkaamaan ylöspäin, meinaa tuuninki äijät moikkailla liikaa, kun ollaan lähes samassa tasossa. noita sun jousia tossa äimäilin, että mitkä ne on ja kuinka pitkät ja vielä tyhmänä kysymyksenä, että onko ne kaupan kortotusjouset, vaiko jostain toisesta maasturista. Toi sun patun korkeus vaan näyttäs hyvältä.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos pelkillä jousilla korotat 6", niin joutuu vähä mulkkaamaan iskareiden korvakoita ja kääntämään etuakseliputkesta niitä päitä, jotta saa casterit kohilleen. Muuten tulee vähä sellanen hyökkäilevä ohjaus. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Boggerit testattu ja sulake paikallistettu etuakselilla. Kaks murikkaa saatiin hajalle 500m ajon aikana. ensin pikkurattaat mujuna ja toisekseen isosta lautaspyörästä hampaat karkusalla, mutta ei murrosrikkoja.
Jarrut, huohottimet, lukko ja sähköt laitettu.
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Aika asiallisen härski laite, paljonko on murikan alla tilaa noilla renkailla.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia ! Motonetin 2 tonnin hallitunkilla saa nostettua murikasta just ja just ilmaan. Ei oo tullu mitattua, aika lähelle 40 cm saattas olla. Rengas on halkasijaltaan 110 cm
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
pökkyräthän on juuri käypäisen näköiset isolohkon alle =)
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Isolohko V8 purettuna | Viipo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.04.2009 13:45 |
Myydään Fordin 429 isolohko | Erppa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.01.2009 20:00 |
M:Suzukin "isolohko" | Jyki | O/M/V Muut | 1 | 21.08.2004 23:33 |
Pikkulohko/isolohko? | Yleiset | 4 | 02.06.2003 07:26 | |
1965 isolohko avo | KTM | Vuosimallit 1963-1967 | 0 | 22.01.2002 10:46 |