![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Muutenkin surkuhupaisa laite kun saa olla avaimia joka remonttiin vähintään, tuumasta, millistä, kuusiokoloa molempia, torxeja ja nuita miljoona kantasia.
|
||||
|
||||
![]()
joo, avaimia saa kyllä olla, mä vieläpä mestari niiden hukkaamisessa ja työmaan sekottamisessa, no sain mä tänäänkin jotain aikaseksi vaikka puoli päivää meni kylällä ajellessa, täyty hakea vähä nippeleita nappuloita jarrujuttuihin + muuhun, mm. poskilaakerien säätöön tein vallan uuden työkalun 24 mutterista ja tangosta sekä huohottimelle porasin uuden reijän ja jengan kun vanha reikä jäi akselituen alle.
4.56 välläri sain nyt kodin moparin kasivarttisesta, ei ollu mikään amerikan temppu taaskaan saada hyvä kosketus tohon, pinionin päässä ollut mitta oli sitte kyllä lopuksi hyvin paikallaan mutta en mä tiä mitä siinä oikein tapahtu ku se ei ensin ollu tarpeeks syvällä sillä. tossa ny vähä kuvaa siitä ajakuluakselituesta minkä eilen väsäsin, kopalle täytyy kans tehdä jotain. jarruja sovittelin jo vähän, pikkusen täytyy jarrukilpeä vasaroida kun on vedellyt puhaltaessa mutta muuten näyttää sopivalta |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Käyttöauto max.700€ | R4p1d0 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 12.05.2010 18:00 |
Ostetaan käyttöauto | teamosmo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2009 21:01 |
Myydään käyttöauto x 2 | osatauno | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.11.2008 17:02 |
Ostetaan Käyttöauto max 1500€ | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 04.10.2008 09:46 |
O: Käyttöauto | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 28.01.2008 21:16 |