![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Huonoa videopätkää laitoin just youtubee. http://www.youtube.com/watch?v=iYIUnLvhkwU On siel ainaki yks savukone
__________________
http://www.metsastysinfo.com |
|
#2
|
||||
|
||||
Savuverho?
Parasta viteoo tähänmenessä! Lisää Lisää!
Onko tollanan savurhon käyttäminen sallittua rastin ottamisessa ja sieltä postumisessa ? Eipähän nää kanssakilpailijat suoritusta.t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Jaa pitäisköhän se tähän satuilla pieni toimintakertomus Team Loserin näkökulmasta...
Ensimmäiseksi ajoalueeksi valitsimme alueen nro 13:n hakkuuaukean, mikä oli todella suuri taktinen virhe. Lunta oli paikoin jopa kainaloihin asti, ja aura-auton rooli oli todellista tervanjuontia. Vinssauspisteet olivat todella harvassa, joten eteneminen oli mitä oli. Puoli auton mittaa hapella eteen, ja sitten takaisin. Patrollin moottorista alkoi sitten järjettömän huudatuksen seurauksena kuulua omituisia ääniä, sekä savuhaittojakin oli jo havaittavissa. Siellä sitä sitten vierähtikin 4-5 h melko rattoisasti, kun ei edes omia uria pitkin päässyt pois ilman vinssaamista. ![]() Noh, sieltä kun sitten vihdoin ja viimein päästiin pois, menimme alueen 11 viereen miehistön ja kaluston huoltoon. Jotain huudattamisen määrästä kertoi myös poltto-aineen kulutus: yli 40 litraa n.5 h, kun viime vuonna Himalajassa kyseisellä määrällä ajoi koko kisan läpi... Pienen jäähdyttelyn jälkeen jatkoimme matkaa alueelle 11, kun autokin lopetti enimmän sinisen savuttelun. Se oli melko helpohkoa ajelua muiden autojen tamppaamia jälkiä pitkin. Muutama vinssiä vaativa paikka oli, mutta niistä selvittiin. Ilmeisesti yhtään rastia ei kyseiseltä alueelta jäänyt hakematta. Sieltä sitten nokka kohti yleisöalue 9:ää, kun alueen aukioloaika painoi päälle. Lähdimme hakemaan ennen varsinaista yleisoaluetta olevia rasteja tien oikealta puolelta. 2 rastia sieltä jäi hakematta, koska emme halunneet aurata enää yhtään uutta uraa. Siellähän se Patrolkin sitten viimein alkoi näyttämään lopullisia antautumisen merkkejä, kun keulan ylöspäin ollessa alkoi kuulua melkoista mekkalaa konehuoneen puolelta. Äkkiä takaisin tienvarteen tutkimaan, että mikä on vikana. Siinä aikamme tutkittuamme Kimmo irroitti turbon imukaulalle menevän putken, josta melkein hyppäsi silmille imusiiven lukitusmutteri... Imusiivistä oli lähtenyt tavaraa melko paljon kiertoon mutterin tehdessä lähempää tuttavuutta niiden kanssa. Myös akselissa oli n. 1 cm:n pystyvälys, joten eipä siinä muu enää auttanut kuin nilkutella hissukseen kilpailukeskukseen että saisimme edes tuloksen. Mukava maku kisasta kuitenkin jäi. Kiitos kaikille kanssakilpailijoille, sekä erityisesti järjestäjille. Hienot oli pohojanmaan kisat. Paljon onnea kaikille voittajille, sekä muille palkinnoille päässeille! Viimeksi muokannut Pygmi : 20.03.2011 14:01 Perustelu: Onnittelut |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Muutama kuva.
Kisakeskus hieman ennen kuljettajakokousta. Pientä voimistelua kilpailun aikana. Lumi teki pienen kepposen. Myös tasamaalle saattoi jäädä jumiin. Tästä tosin suzuki irtosi suht helposti. Pientä ruuhkaa ykkös-alueella. Suuret kiitokset avusta! On se noloa kun Staff-auto on jumissa ja kilpailijat joutuvat tuhlaamaan omaa kilpailuaikaa autojen vinssaamiseen. ![]() Mitäs miehet kyttäävät? Mersun perää siellä tietenkin kytättiin. Oli niin perkeleen komia lj että piti oikein napata kuva. Vinssiapina pakenemassa puuhun. Vinssiapina tulossa takaisin. Leppyi heti kun sai käsiinsä rastilapun. Mersu lähdössä kohti uusia rasteja.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Onnea voittajille! Ennätysvähän on pisteitä kerätty eli lumi teki tehtävänsä
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onnittelut voittajille, jaa että oliko vinssit kovilla?
__________________
http://www.metsastysinfo.com |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kiitokset kisastudiosta!
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Paljonko oli lähtijöitä luokittain...
Ilmeisesti aika vähän, tai sitten on "kuolo korjannu" melko rankasti...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Ninnan nunnu! Nyt on häkämyrkytyksestä selvitty
ja romut raahattu kotia.Hauskaa oli niin pitkään kun sitä kesti,luntakin oli ihan riittävästi.H....TIN moiset KIITOKSET !!! JÄRJESTÄJILLE,KURAMADOILLE(onnitelut 3:sta sijasta ja teiltä oli muka kisa mennyt jo pilalle?? Olemme teille ainakin yhden velkaa),TRAKTORIKUSKILLE JA TEAM OFFI VARUSTEELLE(Onnittelut voitosta!).Ilmanteitä olisi varmaan joutunut turvautumaan puolustusvoimien kopteri kyytiin.Ja Frimudigiä lainaten NYT LEUKA RINTAAN JA KOHTI UUSIA PETTYMYKSIÄ!!
__________________
Toyota BJ 40 Volvo C303 "mervo* Se puu joka ei "mervon" edessä taivu se katkeaa...... Mikkelin Offroad Club MOC |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Kiitokset M47 Gotham City Cruisersin puolesta, järjestäjille ja maanomistajille sekä kilpakumppaneille kunnon talavi kisasta.
Homma lopeteltiin meidän osalta noin 17h taistelun jäläkeen, johon kuului 6h jonotusta ja noin 8h remonttia. Eka rastialueella (11) jossa jonottelimme antautu optiman yellowtop, joten huolto sai lähtee ehtimään tilalle uutta, joka löytyikin sit Seinäjoelta. Kun sit jonottelun jälkeen pääsimme ajelee omaa tahtia niin rupes joitakin rasteja tulemaan, kunnes huusin ikkunasta et ratti ei käänny jotain on ohjauksessa vialla, vastaus: kääntövarren pultit poikki ei muuta kuin kääntöpäätä irroittamaan jolloin huomattiin jotta olkalaakerit kin ovat silppuna.Erityis kiitos TT-Autohuollolle hitsauskoneen lainasta. Onneks löyty huoltokamoista uudet pinna pultit, mut laakereita ei, mut onneks kilpailunjohtajalla niitä ol pajalla, kiitos siitä Möykkymäelle!! Yön tultua saimme vehkeet kasaan ja jatkamaan, mutta rastialuetta vaihtaessamme ei meinannu auto pysyä ees kahella kaistalla, joten päätimme ajella hissun kissun päätös rastille ja maaliin. Tarkemman tutkailun tuloksena uudet pinna pultit olivat tulossa kierteidenkanssa pois paikaltaan ja sama vaurio oli syntymässä. Mut laitetaan vehkeet kuntoon ja tavataan Paratiisi Offissa paremmalla tuurilla
|
|
#12
|
||||
|
||||
keltalan kahlaajat ry kiittää.
iso kiitos kilpailun järjestäjille maastot oli hyvät ja rasteja olis riittäny vielä seuraavallekkin 24h rupiamalle.
ja vielä iso kiitos modi 21 tukivarren mutterin lainasta (pistä privaan osoitetta niin laitan kourallisen tilalle) meidän osalta kilpailu sujui erittäinkin onnistuneesti lähettiin testaamattomalla autolla ja 20v seisseellä moottorilla huuattaan umpihankeen ja auto ei ollu moksiskaan ensimmäiselle alueelle meni 2,5h 45l diisseliä ja alue oli vielä kesken noo pieniä lämpö ongelmia oli kyllä yöllä muttei mitään mistä kehtais itkeskelemään ruveta. ei kyllä maaliin tullessa olis arvannut että näinkin laimealla menolla (varsinkin kilpailun ensimmäiset 12h toivotonta ) olis palkintopallille yltäny. no olihan kyllä keskeyttäneissä paljonkin semmoisia tiimejä joilla olis ollu paljonkin paremmat mahdollisuudet kilpailussa pärjäämiselle. mutta tällä kertaa näin olihan se makea aloittaa uuden auton ura palkintopallilta. nyt vain keskittymään seuraavan kilpailun järjestämiseen niin pääsee muut nauttimaan ehkä kosteistakin paikoista . vielä ISO kiitos tiimille ja kanssakilpailijolle mahtavasta kilpailusta taas kerran
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://en.wikipedia.org/wiki/This_Will_Destroy_You
__________________
http://www.metsastysinfo.com |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Team Ironbull kiittää ja kumartaa Pohojanmaalaisia Offroadharrastajia hyvin järjestetyistä kisoista. Ajoalueita oli varsinkin riittävästi ja maastot vaihtelevia. Turha väittää et kaikki ois aukeeta ja laakeeta. Ruokahommatkin oli hyvin hanskassa, ei maha murissut.
Maanomistajille myös propsit näin runsaista ajopaikoista. 18 h ajettiin kunnes tultiin päätöksen eteen; laukaistaanko kone vai himmaillaanko kisakeskukseen, keskus voitti. Nähtävästi nokkaketju tuli tiensä päähän. Viimeiset 10 h ääni vain koveni ja lopulta se oli varsin selvää et kohta jotain pamahtaa ja se ei tule kuskin housuista, vaikka sitäkin kisan aikana kuului .Kiitokset myös Parikkalan vahvistuksille Timolle ja Markukselle hyvin hoidetuista apparin tehtävistä seka Haukku Racingille henkisestä tuesta ja huollosta. Erikoospalakiinnosta suuret kiitokset järjestäjille, sille löytyy kunniapaikka jossa sitä voi ihmetellä ja miettiä mistä tämä kansa pullistaa ja saa voimansa. Samalla asenteella eteenpäin! Axo
__________________
"Parempi yks ruuvi löysällä, ku kaikki liian kireällä!" |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Onko rastikuvia missään näkösällä?
Ehtikö T€€MU vaihtaa sen yhden rastin nimen? Olisi mielenkiintoista nähdä kuva siitä...
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#16
|
||||
|
||||
Muutamia kuveja
muutama lisää rohviillissa
Ekana rastille menijä joutui aina auraus hommiin.... Hakkuu aukea... missä Simppa totesi mekaanisen vinssin mediumiksi ja vaihtoi öljyt vaseliiniin
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#17
|
||||
|
||||
|
KIITOKSET Myös Team Bigmoosellta kilpailun järjestäjille ja maanomistajille, kiva kisailla vähän lähempänä kotinurkkia. Kisahan meni suht mukavasti ilman ongelmia, mitäs nytt pakoputken klemmari irtos, rauhallisesti otettiin ja yllätyttiin kuinka reilun parintonnin läjä hiippailee hangen päällä
Suuret kiitokset kuitenkin modi ja protoautoille jotka avasivat reittejä meille pikkupyöräisille Koirakin on tyytyväinen palkintoluuhun
|
|
#18
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#19
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos oikeen muistan.
|
|
#20
|
||||
|
||||
|
Kiitos kisailijoille
Puu vaurioita tuli tietoon vain pari kapaletta. Suurimmathan vauriot tuli puihin kun sieltä Rumaltavuorelta Pyykkipoika hankittiin pois sieltä alueen perimmäiseltä rastilta traktorilla. Nekin saatiin luultavasti sovittua hyvin ? Aluksi epäiltiin että kisa on helppo mutta viime viikkojen lumisateet muutti kaiken. Kiitokset toimitsijoille / aluevalvojille. Jotka kummastelivat kovasti kun aloitusrastit olivat niin haluttuja. Kiitokset kuuluu myös maanomistajille maitteen käytöstä (vaikka monta paikkaa jäi hakematta) Ens kisaan joskus tulevaisuudessa kai otetaan käyttöön pelkät aloitusrastit Jälkeen päin ihmeteltiin notta mihin meirän turvaliivit katos, kun eivät riittäneet kaikille. Ps. Ajatushan lähti palkinnoista että tehään "HIRVIÄkisa" ja siinähän me onnistuttiin paakkuuntumattoman puuterilumen kanssa
|
|
#21
|
||||
|
||||
|
Team MUDARAKETT kiittää järjestäjiä sekä kanssakilpailijoita.Huh huh, olipas paljon lunta
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| viidakon kutsu ehdoton K- 18 | psychobilly | Chit-Chat | 15 | 30.11.2007 01:55 |
| FFRP: Kutsu | trulez | Roleplaying Games | 12 | 21.02.2003 00:03 |
| Foorumipeli (liittyy FFRP: Kutsu) | Lars | Roleplaying Games | 6 | 28.01.2003 02:06 |
| Kutsu Big Wheels -tapahtumaan | tuuli | Yleiset | 0 | 23.06.2002 17:39 |
| Kutsu Big Power Meetiin | tuuli | Yleiset | 0 | 23.06.2002 17:32 |