Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 18.03.2011, 20:36
Mattius:n Avatar
Mattius Mattius ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.11
Sijainti: Suomi, Finland
Viestit: 66
Perusasetus

Terve,

Hilu on sama peli, joten eikun ristiin kysymään vaihteistoa maahantuojalta, että sopiiko, tai päinvastoin. Kannatta tietysti kertoa syykin.

Hieno peli, kun kulutuskin on kohdillaan. Koetan henk. koht. ajella ihan vaan periaatteen vuoksi K5 V8D Blazerilla, vaikka järki istuukin toisinaan vastaantulijoiden kyydissä, niin sydän on oman peltikuoren sisällä.

Aikoinaan dieselöin Ford F150 pickupin työautokseni Cedricin motilla ja lodjulla. Silloin päätin, ettei koskaan enää, mutta konsensustakin oli aika paljon Idän ja Lännen välillä tuolloin. Oma hankkeesi, kun on selkeästi idästä, ja samalla konseptilla.

"Palkinnoksi" moottorivaihdosta ja aiemmistakin jutuista ryhdyin yrittämisen ohella keksijäksi, vaikka kannattaako perus-foordin lisäksi muuta tehdäkään, kun kulkea eteenpäin?

Yritystä peliin!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
dieselöinti Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 03.09.2010 07:50
c303 dieselöinti? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 8 02.05.2009 17:40
Vähäpäästöisen dieselöinti Mikko Virtanen Tekniikka & Jutustelu 11 26.12.2007 00:41
Uaz dieselöinti Calmari Tekniikka & Jutustelu 10 19.12.2007 08:25
Dieselöinti Tekniikka & Jutustelu 3 07.09.2005 15:39


Sivu luotu: 17:21 (GMT +2).