![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Terve,
Hilu on sama peli, joten eikun ristiin kysymään vaihteistoa maahantuojalta, että sopiiko, tai päinvastoin. Kannatta tietysti kertoa syykin. Hieno peli, kun kulutuskin on kohdillaan. Koetan henk. koht. ajella ihan vaan periaatteen vuoksi K5 V8D Blazerilla, vaikka järki istuukin toisinaan vastaantulijoiden kyydissä, niin sydän on oman peltikuoren sisällä. Aikoinaan dieselöin Ford F150 pickupin työautokseni Cedricin motilla ja lodjulla. Silloin päätin, ettei koskaan enää, mutta konsensustakin oli aika paljon Idän ja Lännen välillä tuolloin. Oma hankkeesi, kun on selkeästi idästä, ja samalla konseptilla. "Palkinnoksi" moottorivaihdosta ja aiemmistakin jutuista ryhdyin yrittämisen ohella keksijäksi, vaikka kannattaako perus-foordin lisäksi muuta tehdäkään, kun kulkea eteenpäin? Yritystä peliin! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
dieselöinti | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.09.2010 07:50 |
c303 dieselöinti? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.05.2009 17:40 |
Vähäpäästöisen dieselöinti | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.12.2007 00:41 |
Uaz dieselöinti | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.12.2007 08:25 |
Dieselöinti | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.09.2005 15:39 |