![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Uskoisin itsekkin että suurin osa tälläkin palstalla osallistuu kisoihin ihan vaan harrastuksen vuoksi ja että on kiva tavata alan harrastajia ympäri Suomen maata.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Olen itse huomannut saman asian, olen ollut kerran järjestäjä puolella Lappland Trophyssä Raajärvellä ja silloin totesin tuon saman veren maku suussa kilpailun.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän minäkin olen ollut pois pari vuotta kilpailuista kilpailijana. Auto on ollut enempi tai vähempi huonokuntoinen kilpailukäyttön. Nyt, kun taas on auto, jolla voi ajella, niin tottakai osallistun kaikkeen kilpailutoimintan johon vaan muut rahkeet riittää... eli perhe antaa myöten.... Tarkoitus olisis tällä kaudella ajaa suunistus cup läpi ja voittaa proto luokan mestaruus.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty pois | popo99 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 07.12.2008 23:56 |
M:Kaikki pois | juhaK | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.06.2006 20:09 |
m:tojon pois | hj | O/M/V Muut | 1 | 18.12.2005 13:31 |