![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jos ns. vanhat merkit pitää paikkansa,tämä koko hoito kosahtaa niin kiville ettei sitä naureskele kukaan muu kuin ne joilla on kiinteäkorkoiset isot asuntolainat.Ja jos suinkin sattuu selviämään nousevista koroista niin muutkin pitkäaikaisvelalliset.
|
|
#2
|
|||
|
|||
Muutama linkki
EKP:n Trichet: Ohjauskorkoja voitaisiin nostaa jo huhtikuussa
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/EK.../1135264247323 Nytkö se alkoi? Valmistautuuko EKP koronnostoon? http://www.taloussanomat.fi/kansanta...on/20112682/12 Katso, mitä maanjäristys voi tietää taloudelle http://www.taloussanomat.fi/kansanta...le/20113526/12 ym.ym. Katastrofit ja kansan-nousut. ps. Olkaa varautuneita. ps.ps. Kohta ne pelimiehen ajat pörsseissä alkaa. Kohta on luultavasti paljon tarjolla edulliseen hintaan kun pohjat kolisee. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Q: Mitähän Ahosensedälle kävi? - Ratkaisu | Ahosensetä | Chit-Chat | 33 | 02.06.2006 17:48 |
| Patrollin alusta ratkaisu | Masai | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 06.03.2006 14:17 |
| Halvin vinssi ratkaisu? | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 06.03.2005 20:30 | |
| se käyntihäiriö TD5 ja ongelman ratkaisu! | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.09.2004 04:35 |
| Koulukiusaamisongelman ratkaisu! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:04 |