![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Muutamaan autoon olen itekki halppiskalvoja taistellu paikalleen, mutta en enää siihen sorru, harmittaa vaan oma työnjälki ![]() |
|
|||
|
|||
![]() tummennus spray
joo ei kun semmosta sprayta kehiin omasta suikasta tummentelin semmosella ikkunat muistaa vaan tynkee sitä niin paljoo että valuu ja lasi pitää olla pystyssä ja mielellään irtaallaan sotkee muuten sisustan ja ei lähe irti ja sit vielä tosi kunnollinen lasin puhdistus tulee ihan hyvä
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ammattilaisen toimintaa seuranneena itekin opin nuo niksit, kaikki ammattilaiset ei vaa päästä kattomaa ku tekevät mut yks tuttu teki joskus reilu 10-vuotta sitten ammatikseen..
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
|||
|
|||
![]()
Olen myös tummentanut monia sivulaseja ja takalaseja, parhaiten oon huomannut onnistuvan kun leikkaa kalvon valmiiksi ulkopuolella. Sitten vaan perus saippuavettä suihkepullosta lasin pintaan. Saippuavettä oon käyttänyt reilusti, että kalvoa voi liikutella lasin pinnalla. Kun kohallaan niin lastalla työntelee saippuaveden pois kalvon alta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
liima lasin vaihtoa | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 04.09.2010 16:10 |
Myydään bj/fj runko, akselit lasin kehys ym | ramlerssi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.07.2010 18:17 |
Osto: strangeen (classic -73) lasin nostin | mauno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.09.2006 15:37 |
O: Jeep Xj/MJ Lasin-nostin | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 25.08.2005 11:43 |
hj:n lasin paksuus | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.03.2005 09:11 |