![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
kaiken fiksuinta tuo olis varmana toteuttaa silleen, jotta se paineilmasylinteri tulee suoraan kiinni siihen murikan kylkeen, ja se siirtäjähaarukka on kiinni siinä sylinterin varressa?
Jousitusta ei tarvittaisi, koska paineilma toimisi jousena ja se lukon merkkivalo ois hyvä varmaa laittaa käyttöön. Lähinnä siksi suoraan siirtelemään haarukkaa, eittei perän ulkopuolella olisi noita liikkuvia osia jäätymässä, ruostumassa ja hajoilemassa... Siihen taitaisi mahtua justiinsa joku 30-40mm paineilmasylinteri, jonka kiinnittäisi lattaan, jonka pulttaisi siihen murikan kylkeen. Jos männänvarsi on ohkaisempi, kuin entinen akseli, sen varren päällehän voisi sorvata käypäisen holkin, joka olisi käypänen sinne vastapuolen reikään, sekä siirtäjähaarukkaan. Iskuahan ei tartteis olla ku pari senttiä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joop, tuossa itseasiassa kuvia hodarin etuperän toteutuksesta, mut samalla periaatteela vois koittaa hojon akseleihin
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=64143 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mullon tuolleen ja pelaa kun painetta on väh. 5 bar.
Tuon sylkyn vois suojata mutta onhan tuo pelannut noinkin. Sylinterin kiinnitys antaa sen verran periksi yläpäästä, että paketti liikkuu hyvin. Ohjaus magneettiventtiileillä.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#5
|
||||
|
||||
![]()
mulla oli siellä lukon käyttö tapissa joka menee perän sisälle, niin ne pidätin kolot sen muotoset ettei meinannu lähtee pois ennenkuin oli pirusti painetta(4-6bar)
varmaan olis voinu hioo loivemmiksi, mutta käänsin tappia 180astetta ettei ole haittoja ollenkaan, niin on pelannu jo 1bar paineella. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
- eskimo kaenuusta |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tollalailla
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
tossa on tommoset malli kuvat
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
1-toimisena vaatii yhden magneettivenan vähempi per akseli. 2-toimisena saa enemmän voimaa lukon avaamiseen eli pikku risut jne ei haittaa. Minulta ääni 2-toimiselle systeemille.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
2 toiminen sylkky tarvii 5/2 tieventtiilin 1 kpl Ääni 2 toimiselle.
__________________
╚╣X╚╣
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ 60 lukkoakseleiden vaijereitten laitto | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.02.2011 13:45 |
Suburbanin muutto nelivedoksi | Suzukisj410K | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.03.2007 14:38 |
muutto | Lars | Rakas Päiväkirja | 5 | 11.01.2005 17:46 |
M:hj:n lukkoakseleiden... | O/M/V Muut | 3 | 23.12.2004 22:38 | |
Matolaatikon muutto | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.09.2004 15:15 |