![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään bongattu nimimerkki Tossu vanhalla kolmostiellä Valkeakoskella HJ lla sekä komea hilux väriltään tais olla joku beige tai sellanen jossa oli korotusta, valoja sekä normaalia isommat renkaat. Sekin valkeakoskella. Ite olin liikkeellä valkosella Gr patrollilla
|
|
|
|||
|
|||
|
helsingin kupeessa sunnuntai aamuna 2kpl bj40?,parkissa viereikkäin,toinen tais olla musta ja toinen tummanvihreä..saatto kyllä silmät vielä harittaa mutta tumman värisiä..
Olisko ollu mahdollisesti Järvenpäässä, oltiin ainakin herättelemässä henkiin tossa töissä sisällä ollutta -69:ä fj:tä |
|
|
||||
|
||||
|
2kpl helikopteria talon yllä.
Tummanvihreitä väritykseltään. |
|
|
||||
|
||||
|
kuka pyörii somerolla keltasella korkeella hiluxilla....taitaa asua siin torrontien vieressä .ku seisoo iltasin siiin
|
|
|
||||
|
||||
|
jos tossa on rekkarin kirjainosat UUS niin on minun vanha hilu, jollekki kaivurikuskille meni tossa vuos sitte...
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään Jyväskylän Lutakossa oli parkissa GR Patrol, valko-oranssi väritys ja 35 MudTerrainit alla.
Olikohan palstalaisia?? |
|
|
||||
|
||||
|
Krazin HDJ vilahti äsken poliiseissa parkkipaikalla.
|
|
|
||||
|
||||
|
mun vanha jos oli tuo
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |