![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta kait siitä kumminkin joku jälki jäisi jos tiivisteen välistä vuotais.
|
|
#2
|
|||
|
|||
jeep
moparin liimaa suosittelen myös. hartikaiselta löytyypi. kannen pultteja ei kyllä ihan järjettömään yli momenttiin kärsi vetästä. tarviiko metallinen kannen tiiviste ja venyvät pultit jälkikiristyksen.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Chryslerin huoltokirjan mukaan jälkikiristystä ei tarvitse peltitiivisteen kanssa mutta näin jossain lapun jossa oli merkitty jälkikiristys 2500 kilsan jälkeen. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Yhdessä kannessa sylinteriputken/tiivisteen jättämä rengas näytti siltä ettei tiivisty kunnolla. Muissa kansissa renkula oli yhtenäinen mutta yhdessä renkula oli vähän 'katki'. Ongelma on miten sen saa kirittyä tiiviiksi. Vähän epäilyttää että kiristysasteiden kanssa on tullut heittoa heikohkojen työkalujen takia ja koitan keksiä millä momentilla nuo voisi vetää kiinni.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
vuotaako siis moottorin kansipalojen päästä.. (etu ja taka).. tai kannen välistä kuitenkin..? siinä eikös ole sellaiset rautamötikät kansipulttien alle jotka painaa kansia. ne voi jäädä kantamaan. saatoin sekottaa asiaa.. kyseinen kone on fordin scorpionissa
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Aika varma olen että vuoto on kannen ja sylinteriputken välissä. Ei se oikein muualta voi vuotaa ellei sitten koneistamo ole onnistunut kahteen kertaan missaamaan vikaa kaksista eri kansista. Ja juu, rautamötikät on 'pääpulttien' alla. Sitä en tiedä miten niiden kantamisen todentaisi?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
märkiikö ulospäin kansien välistä
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
onks tuollainen kiristysohje tuttu http://oskin.msk.ru/pub/chrysler-dod...m%20egs_9a.pdf kohtaaista tarkkuutta noihin kiristyksiin varmaan kaipais, lämmityskäytön jälkeen siis avataan pultteja, sitten momenttii ja vielä asteet päälle... ja vinkkinä: maalitippa pultin päässä estää "unohdukset", eli ne "kiristinksmäjotonvaien" tilanteet
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 27.02.2011 19:01 |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Onkohan kannet oikeesti tarkistettu vai ainoastaan laskutettu?
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Aika heikosti olisi asiat jos näin olisi käyny mutta on ne ainakin pesty ja puunattu hyvin. |
|
#13
|
||||
|
||||
|
eikun mä hain niiden palikoiden kohdalla sitä, että ne ei tökkää mihkään kiinni ja aiheuta väärää kiristystä, ajatusvihre kävi siinä kun kysyin että vastaako ne kanteen, piti kysymäni että vastaako ne lohkoon / tiivariin sieltä välistä, mutta ilmeisestikään ei
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Apuja kaivataan kotisivuihin.. | nana | Chit-Chat | 11 | 23.01.2009 08:57 |
| JEEP XJ apuja kaivataan!?! | mch | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.01.2009 13:26 |
| VITARAssa ongelmia, apuja kaivataan | ockelbo4500 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.07.2008 21:52 |
| turbon ongelma, apuja kaivataan. | Offroadrunner | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 19.02.2008 16:39 |
| Apuja kaivataan | sevy.8 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.08.2005 11:08 |