Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2011, 00:06
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Talking

Tuossa taannoin kokemäenjoelta ruoppausta

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.02.2011, 06:41
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Fullereissa on eroja, ja se on autokohtainen se ero! Vaikka ois samanlainen loota niin osaa sitten olla ihan erilainen ajettava toisessa autossa.
Ennen en tykännyt yhtään synkronoiduista laatikoista ja olin niitä vastaan, MUTTA, nykyään ajan mieluummin synkronoidulla lootalla, pykälät menee uusilla lootilla ihan samalla tavalla päälle kuorma päällä 45 asteen mäessä, huono puoli noissa on SE, että jos autoa käy piiskaamassa useampi seppä niin sinne mahtuu myös sellaisia vaihtajia mukaan joilta se tuntuu onnistuvan laatikon hajottaminen vuodesta toiseen.
Ettei menis OT:ksi niin tossa parin vuoden takaa kun käskystä piti käydä korjaamassa altaan reunaa, ei taas ollut mitään järkeä.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.02.2011, 18:15
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Fullereissa on eroja, ja se on autokohtainen se ero! Vaikka ois samanlainen loota niin osaa sitten olla ihan erilainen ajettava toisessa autossa.
Oman kokemuksen mukaan perävälitys ja moottorimalli on ratkaisevassa asemassa...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.02.2011, 19:03
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Oman kokemuksen mukaan perävälitys ja moottorimalli on ratkaisevassa asemassa...
Kahdessa kasettiautossa ollut sama kokoonpano, mut silti hyvin erilaiset.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.02.2011, 19:05
Harzaa:n Avatar
Harzaa Harzaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 04.08.07
Sijainti: iitti, Finland.
Viestit: 482
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Oman kokemuksen mukaan perävälitys ja moottorimalli on ratkaisevassa asemassa...
kyllä se on ihan siitä käyttäjästä kiinni minkälaiseks se laatikko sorvaantuu...perävälitys ja moottori malli vaan hieman muuttaa sitä missä kohtaan se pykälä menee kiroamatta päälle...
__________________
_______________
Chevrolet Blazer K5 6.2 TD
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.02.2011, 20:47
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harzaa Näytä viesti
kyllä se on ihan siitä käyttäjästä kiinni minkälaiseks se laatikko sorvaantuu...perävälitys ja moottori malli vaan hieman muuttaa sitä missä kohtaan se pykälä menee kiroamatta päälle...
Melkein kannattaisi pistää yksi Fulleri topicci pystyyn,on meinaan aihe josta ei tarinat ja mielipiteet lopu.

Meitillä on palokunnassa 300 Sisu kaikkine fullerineen ja sillä on kyllä oppinut jokainen alle 50 vuotias ajamaan.

Autokoulu opeilla ei pärjää kun siinä on joku kummallinen resonaatio joissain montuissa eli se paiskaa aina nelosen pois päältä. Eli kepistä ON pidettävä kiinni.
Ennen jotain remonttia se oli jopa niin huvittava ilmiö, että kirkonmäelle noustessa,on tietystä suuntaa kuoppa jossa vaihde aina pomppasi pois,ja jos oli sopivasti kaasua niin pykälä meni suoraan kolmoselle. .Eli loota vaihtoi ite pienempään.

Jolppina kun tuli jyrylllä lempattua koneen alta tavaraa kasalle lyhyttä väliä, niin jossain vaiheessa huomasi ettei kytkintä tullut enää käytettyä pakille vaihdettaessa,vaan kun leylandi sopivasti jarrutuksessa niiasi niin pakki meni siinä kohtaa päälle kuin itsetään ja lopuksi ilman kytkyä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
action manilla autossa boggerit junnu78 Chit-Chat 1 02.02.2007 12:32
Kuvia.. heikki40 Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2006 19:39
Bjstä action kuvia!! Linkit 5 05.04.2004 21:16


Sivu luotu: 23:56 (GMT +2).