![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vaihda temostaatti kuumempaan, tai jos kone ei edes lämpeä termarin ollessa kiinni tarpeeksi( ![]() Kovasti tiukassa kulkee mielipide, että jos termostaatti ei toimi oikein niin koneessa on kylmä/kuumaongelmia?
__________________
KYM |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jos kyseessä on VW:n valmiste niin suosittelen autokauppaan menoa.
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ite ostin muovikaupasta sellasta mustaa 2 milliä paksua muovia ja leikkelin siitä maskin muotosen suojan ja kiinnitin mustilla nippusiteillä.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
5mm solumuovia, ja se sitten kiinni vaikka nippareilla. Näin mä olen tehnyt.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Telttapatjasta leikattu sopiva pala maskin taakse nippareilla kiinni, semmoinen on frouvan Volvossa.
Puskurin alla olevat ritilät jätin auki niin ei tarvi niin kytätä kelin lämpiämistä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
1. Maski irti.
2. Sopivan kokonen pahvinpalanen syylärin eteen pystyyn, pysyy ihan itekseen. 3. Maski takasin. PS. Toi kannattaa muistaa sitten ottaa pois kun kelit lämpee... ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei kannata koko syyläriä sitten peittää, pitäs itekin tohon Ford Ka-kkaan laittaa, ei tommonen pihi pikkudiesel oikein tarjoa hukkalämpöä.
![]() |