![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hyvähyvä!!Hyvin tuntuu kestävän siviili autois,jotku ajaa rallisprinttiäkin vakio perillä. Ei oo moksiskaan 500-600 hepasta eikä ne rata slicksitkään ihan liposet ole. Luulis kestävän sullakin,ja korkea hatunnosto uusista ideoista.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Viittiikö kukaan laskea että kun jakiksessa on tiuhempi puoli päällä ja päälaatikossa ykkönen ja kierroksia sopivasti vääntöalueella jotta paljonko silloin on vääntö siellä perässä?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mesen 5.6v8 455Nm Ykkösen välitys 3.68:1 tai 3.86 (jenkki / euromallit) Jakiksen alennus BJ tojo 1,959:1 Ekakoppasen audin perät 3.89:1 = 28,04 / 29,42 riippuen onko aski jenkki vai euromallista. eli 455Nm x 12758.2Nm / 13386Nm. Näin teoriassa max väännöllä ilman momentinmuuntimen ominaisuuksia. Tähän ku lisätään turbiinin eli momentinmuuntimen antama lisäys stallspeedin tuntumassa voi olla ainakin 2-2.5 x moottorin vääntö. Tosin mersun stalli voi olla aika alhainen ja motin väääntöhuippu korkeemmalla kiekoilla. Mut eiköhän tosta siltikin tulis yli 20tuhatta nyyttonia. Voi tota pikkuperää alkaa vituttaaa... Tosin ässämersun askihan pyrkii vakiona lähtee liikkeelle kakkosella, ettei vehkeet nykis epäsivistyneesti (ainakin osassa malleissa näin). Offikäyttöä ajatellen kannattanee tuo ominaisuus poistaa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ja hajoo niiitä periä sielä srintissäki, hajoo kyllä fortin 9tuumasiaki ku oikee monsterirenkaalla pompottaa.
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hyvä että tämä aikaansai keskustelua. Pienemmät renkaat ja pienempi moottori niin sitten noi ehkä toimisi. Näin ymmärsin.
Pikapalaverin jälkeen lopputulos unimog ilman portaaleita.siitä tulis tyhmän näköinen risuilla.Cameronin tyylisuunta kärsis.Auto alkaa oleen paperilla jo ei puutu enää kun tekemisen ilo ![]()
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö" VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laita taakse ihan normaali jäykkä akseli (niin ne taitaa amerikan kikottimissakin olla) ja eteen risukeula portaalinavoilla. Perämurikassakin olis veto oikein ja geemersun jakoloota ![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#7
|
|||
|
|||
![]()
onkos sulla ossi niitä mersun asd periä vielä hyllyllä
eikös niistäkin saisi kevyeeseen vehkeeseen "lukolliset" kun ajaa hyd painettta periin
__________________
riiseli mersedes ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Audin ex-Kiesi | Eskimo | Chit-Chat | 19 | 15.11.2009 00:32 |
Myydään Audin alumiinivanteet | joackim | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 12.10.2009 19:33 |
Myyty M:Audin 3,6 V8 | jallu80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 20.07.2008 17:15 |
M/V: Audin 32-tappinen V8 | Teukka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 23.05.2007 16:14 |