![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() kyl sulla kaikki kestää anna mennä vaan ![]() ![]()
__________________
riiseli mersedes ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kerro sitten, miten kävi! Henkilöautokäytössä ja henkilöautorenkailla niitä ei juurikaan rikki saa. Vaikka isoja tehoja ja rata-ajoa semmoisilla onkin vedetty.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Minkäköhän kokoinen lautaspyörä ja pinioni Audin perässä on?
Paino olisi syytäkin saada alle tonnin jos 90cm korkeita kumeja vetarin päihin sovittelee, tuolle murikalle tulee kuitenkin pyöritettävää massaa monta kymmentä kiloa/rengas enemmän kuin normaalisti. ![]() Tulee varmaan erillisjousitettu? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kumpikin pää tulee erillisjousitteinen. Lapa tiimin pitäs tehdä runko siihen ja ne ajaa pajeroilla vallan,ihmeen hyvin niillä on vetovehkeet kestänyt.Jos siitä nyt jokunen murros hajoo ni kyllä niitä vielä vaihtelee,mut jos noi perät ei kestä ne loppuu aika pian. Niisä on muuten oikein kytkettävät lukot.
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö" VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Itellä on liki 200 heppanen kansan-quattro, eli passat syncro. Takaperä on melkein samanlainen alumiikäikäle kuin tuo. Uskon, että kestää hyvin henkilöautossa, mutten usko että kestää maastoautossa. Ja se mersun 300 hv teho ei ainakaan paranna tilannetta.
Mikäs tuon taka perän välitys on? Joissakin etuveto-audin perissä on todella tiuhat välitykset, kun viides vaihde (kepissä lukee E) on noin 0.7, ja nelonenkin vielä 0.9 hujakoilla!
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Noissa 5-pyttyisissä ahdetuissa Quattroissa on vakionakin 220-300...350Hp vakiona, riippuen versiosta.
Ihan yleistä on konehuoneen pikku päivityksillä rakentaa väh. 500Hp:n käyttöauto vakio voimansiirrolla (korkeintaan kytkin tiukempi). Voimansiirron murheista ei ole pahemmin maristu tuolla Audi-palstallakaan. Ratakireissä koneissa on sit jo 800Hp ja ylikin. Niiden voimansiirron muutoksista ei ole sen paremmin tietoa. Itellä on vain edestä raapiva 220Hp 200:n kesäautona. Automaattilaatikkoa ei viitsi kiusata enempää, vaikka potentiaalia löytyisikin... ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Audin ex-Kiesi | Eskimo | Chit-Chat | 19 | 15.11.2009 00:32 |
Myydään Audin alumiinivanteet | joackim | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 12.10.2009 19:33 |
Myyty M:Audin 3,6 V8 | jallu80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 20.07.2008 17:15 |
M/V: Audin 32-tappinen V8 | Teukka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 23.05.2007 16:14 |