Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.02.2011, 15:12
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Viestit: 331
Perusasetus

Talvella on omat autot aina olleet firman roikassa päivät läpi talven 14 vuoden ajan eikä vielä ole minkään sortin ongelmaa ollut. Kotona tietty kellolla.

Ainut missä jotain perää voi olla on se että pakkasneste kiehuu vastuksen ympärillä, eipä tuostakaan ole mitään haittaa ikinä ollut. Muuten moottorin käynnistäminen kuumentaa aika helvatisti enemmän mottia nesteineen kaikkineen kuin lohkolämppäri.

Vastuslanka ei ole 6-8mm tankoa vaan sen tangon sisällä menee yleensä eristejauhon sisässä ohut vastuslanka.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.02.2011, 15:29
Puska-suska:n Avatar
Puska-suska Puska-suska ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.10
Sijainti: Helsinki, Veräjämäki
Viestit: 101
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reisrdok Näytä viesti
Talvella on omat autot aina olleet firman roikassa päivät läpi talven 14 vuoden ajan eikä vielä ole minkään sortin ongelmaa ollut. Kotona tietty kellolla.

Ainut missä jotain perää voi olla on se että pakkasneste kiehuu vastuksen ympärillä, eipä tuostakaan ole mitään haittaa ikinä ollut. Muuten moottorin käynnistäminen kuumentaa aika helvatisti enemmän mottia nesteineen kaikkineen kuin lohkolämppäri.

Vastuslanka ei ole 6-8mm tankoa vaan sen tangon sisällä menee yleensä eristejauhon sisässä ohut vastuslanka.
Totta... kiitos korjauksesta. Nyt kun tarkemmin mietin, niin 6-8mm tanko tarttis hehkuakseen aika h*lvetinmoisen virran, mitä taas perus 16A kotitaloussulake ei kestäisi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.02.2011, 15:37
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Viestit: 331
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puska-suska Näytä viesti
Totta... kiitos korjauksesta. Nyt kun tarkemmin mietin, niin 6-8mm tanko tarttis hehkuakseen aika h*lvetinmoisen virran, mitä taas perus 16A kotitaloussulake ei kestäisi
Juu Työn parissa joutunu tämmöistenkin kanssa askartelemaan niin tullut purettua muutama.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.02.2011, 15:37
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Sellaista tietoa on kanssa liikkeellä, että pidettäessä lohkolämppäriä jatkuvasti päällä, kertyy vastuksen päällä olevan tangon päälle kaikkea moottorista irronneita epäpuhtauksia, jotka ajan mittaan muodostavat pintaan hyvän eristeen. Tällöin itse vastuslanka kuumenee liikaa ja katkeaa. Jonkun lohkolämmittimen ohjeissa luki, että jäähdytysneste pitäisi vaihtaa 2 vuoden välein juurikin tästä syystä. Tiedä sitten onko tämäkään mikään todellinen ongelma.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä haittaa väärän ET- luvun vanteista? petr Tekniikka & Jutustelu 36 18.05.2020 20:04
Myydään pari rc autoa GENOBI O/M/V Muut 8 23.01.2011 18:54
Suositelkaa autoa metsämiehelle Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 17 08.10.2009 21:51
Tunnistaako kukaa autoa??? offipete Tekniikka & Jutustelu 1 21.02.2007 20:30
Onko väärästä ET:stä haittaa tekniikalle? Tekniikka & Jutustelu 1 09.01.2007 00:29


Sivu luotu: 17:07 (GMT +2).