![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Minkä verran näissä 5-paikkaisissa pakettiauto maastureissa on käyttövoimavero eli dieselvero. Tuolla ois nettiautossa nyt yksi pehmeillä takapenkeillä oleva pakettiauto Terrano 2004 joka on kai jo uutena pakettiautoksi rekisteröity. Tällä lava-autojen 80e dieselverolla ei taida selvitä mutta minkähän verran dieselvero sit mahtaa olla. Jos nyt puhutaan vaikka tästä hetkestä, sekin kai muuttuu jonkin verran vuoden parin sisään?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eli verot kun kokonaismassa 2580kg ja co2 päästöt 263g/km Kaksikäyttöautona 0,067 x 26 x 365 = 635,83e, tähän vielä päälle perusosa painon mukaan 275,21e eli yhteensä 911,04e vuodessa. 2-paikkaisena pakuna 0,009 x 26 x 365 = 85,41e + 275,21e = 360,62e Henkilöautona 0,067 x 26 x 365 = 635,83e + 266,815e = 902,65e kun perusosa tulee co2 mukaan. Käyttövoimaverohan laskee 1.1.2012 alkaen 5,5 senttiin
__________________
Harbor Cruisers |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Itsellä vm.96 ja katsastin viimeviikolla 2hengen. pakuksi. Penkit pois. Kiinnitys pisteet tulpata. Siinä kaikki mitä piti tehdä. Turvavöistä sanoivat ettei kannata ottaa pois kun pitäsi olla valmistajalta joku todistus siihenkin että saa katsastettua.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| Pajero v6 | Tumestus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 30.05.2007 10:43 |
| Pajero 2.5 TD -88 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 28.03.2006 18:50 | |
| -89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
| M/V: Pajero -98 | L-200 | O/M/V Muut | 5 | 25.10.2005 18:19 |