Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 13.02.2011, 08:37
MakeG:n Avatar
MakeG MakeG ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.08.09
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 140
Perusasetus

Toisaalta hydrauliikan käyttö voisi mahdollistaa sen että pyörintänopeuden lisäksi heittotorven suunnan ja kulman voisi säätää hytistä käsin eikä tarviis aina pysähtyä sitä veivaamaan.
Lingon pyörintänopeus pitäisi olla säädettävissä melko isoksi tarpeen vaatiessa että ei mene ihan kävelemiseksi se ajonopeus.
Ja joku paluuventtiili/painekenno menolinjaan tai johonkin että tukoksen tai esteen sattuessa terät lakkaa pyörimästä eikä riko mitään väkisin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Aura vs. Linko Rekisteröimätön Linkit 0 02.12.2010 13:39
Ostetaan linko + perälevy 565 valmetin perään, pohjois-karjala Andde O/M/V Muut 6 05.11.2010 22:02
Ostettu rautaa hilux:sin nokalle Torretto O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 13.03.2010 09:30
WAGONEER lumilevy nokalle? Tekniikka & Jutustelu 3 07.03.2006 08:01
Diesel nokalle? Tekniikka & Jutustelu 1 28.11.2003 18:51


Sivu luotu: 15:41 (GMT +2).