![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Melkein kaikki saa käymään kaikkeen.., Mulla on 740D Volvosta 4hp22-laatikko Rangessa LT-95 jakolaatikko-osan kanssa naitettuna ja C-303 6x6 samanlainen Volvon omalla jakiksella. Hyvin on kestäny. hp24 on vahvemmat sisukset jos niitä kaipaa. Rangen orggis ZF:ssä on erilainen takaosa. Mitä automaatteja b200:sen perässä on ollu, eikö sellainen olis helpompi rakennella. Kaikissa 4hp22-Laatikoissa on ylivaihde. Vinkki..740,940diiselissä on pienempi 1 ja 2- vaihde ku pensamallien laatikoissa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Vinokoneen tomaatteja on ainaski, Borg-warneri BW35 "vanhat" 3-vaihteinen,Aisin-warnereita AW70 3-vaihetta, AW71 sama ylivaihdeyksiköllä, joka oli mullaki 780 bertossa B230FT.n perässä
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
tos aw71 lodjus olis pitempi ylivaihe, mikä ois plussaa. Mut semmosen perään ei varmaan bolt-on jakista ole? Ja Melkein mitä vaan voi liimata toisiinsa kiinni
![]() ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#4
|
||||
|
||||
![]()
otetaas taas esille ku painelaakeria kiukuttaa ja kuskia ahistaa
elieli, vinokoneen perään tomaatti(oltava ylivaihteella)+jakis ilman kikkakolmosia?
__________________
WUOKSI OFFROAD |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 17.12.2008 23:07 |
Vinssiin kitkalukko, pohdiskelua... | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.08.2007 15:39 |
O:Volvon B200 siimapyörä. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.06.2007 20:19 | |
Teknistä, lähes filosofista pohdiskelua | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.10.2006 06:16 |
O:ZF4HP22-automaattilaatikko | moggirange | O/M/V Muut | 6 | 28.12.2004 08:25 |