![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vittu kun en tota aikasemmin tajunnu. Nythän tää homma onkin pirusti helpompaa.
I've seen the light!! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei välttämättä juuri mitään juuri tuossa käytössä.
Ja välitys tulee niiden pumpun ja moottorin kokoerolla. Jos esim. 4 cc. pumppu pyörii 2000 rpm. niin saman kokoinen moottori pyörii sen saman.(mitä itsestään selvyyksiä ![]() ![]() ![]() Jossain kohtaa sitten moottorissa on ne vuotoöljy paluut ym...mutta idean kanssa kun menet johonkin hytikka liikkeeseen niin kyllä ne siellä sinut nylkee ihan mielellään. ![]() ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joissain 400 Lexuksissa ja 4.7 WJ Jeepeissä on käytetty hydraulista puhallinta.
Toyota malli: ![]() Joskus tuli kokeiltua käyttää hytikkapumppua moottorina, Stefa ei kestänyt kauaa ennenkuin pullahti pihalle. Eli ainakin tiivistyksen osalta ovat erilaisia, Muuten kyllä pyöri hyvin. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
No semmonen on pumpun ja moottorin ero, että aika monet pumput sylkee stefansa pihalle jos pistää moottoriksi ja pyörittää molempiin suuntiin. Osa pumpuista kun ei vissiin oikein tykkää pyöriä kuin siihen suuntaan johon ne on tehty.
TT |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Noi on turhan spesiaalia laittaa safarivehkeeseen, tulee stressi kun pitäs uuttaa hankkia. Just toi tiivistys on yks asia että jos hammasratas kamoista puhutaan niin ihan samoissa paikoissa siellä paine vaikuttaa oli kyseessä moottori tai pumppu. Muutenkin on melko samanlaisia sisältä. Mikä tekee moottorista moottorin ja pumpusta pumpun? |