![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mulla oli haaveena laittaa hydaulinen vinssi, mutta ulosotto ei taida olla fiksu paikka vaan suoraan koneesta olis ilmeisesti parempi. Jännä homma että ohjaamo on varustettu vinssin kytkimillä vaikkei sitä olisikaan. Suuri jarruputkien määrä ihmetyttikin kun seurailin niitä sinne tankin päälle. Mun mielestä kun ajaa autoa vähänkin kulmilleen niin pitävä pyörä ei juurikaan auta eteenpäin, eli jos olisi niin ei juurikaan virkaa. Noita lukkoperiä kun netistä katselin niin niissä on ilmeisesti pultattava hammaskehä. Jos vetarin halkaisija ja boorejen määrä täsmää niin onko vielä paljon huomioitavia asioita? Jos kurkaan perän sisään niin tulisi sitten kaikki mitattua kerralla. Tero
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut salamanteri : 09.02.2011 21:07 |
|
|||
|
|||
![]()
Tutkiskelin vähän nettiä ja löysin tällaista tietoa
"Typbeteckning fram: 4 HS-001-294 B Typbeteckning bak: 4 HA-001-293 B Tillverkare: Salisbury Utväxling axelväxlar: 6,17:1" Löytyyköhän noista akseleista jostainpäin jotain numeroa josta ton tyypin vois tarkistaa? Mun autossa on etuakselin napa ulospäin saman näköinen kuin takana, kun taas peedron Volvossa etu napa on isompi kuin takana. ? Mikä sun volvon vm? mulla -81 Pääosinhan noi arb ym. myydään näköjään automallin mukaan. tai ainakaan noilla tyypeillä mä en mitään löytänyt. Eikä noissa juurikaan mitään mittojakaan anneta josta voisi verrata että millä lukolla voisi alkuperäisen korvata. Vai onkos jollain joku hyvä tiedossa saitti mistä pystyis hakemaan tuolla tyyypillä korvavuuksia? Tai onkohan niin tarkka danan kopio että kävis 44:sen arb Tero |
|
||||
|
||||
![]()
onkohan sulla etunavat kiinteet ,tuossa minun vollessa on irrotettavat napalukot..1982vuosimallia mulla..
|
|
||||
|
||||
![]()
Tämän pitäisi sopia avoimeen tasauspyörästöön, Ei siis kitkalukolliseen
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LOCK-...-/370467636157 |
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa myynti ketjussa hieman tarkempaa tietoa akseleista.
http://forums.offipalsta.com/showthr...ight=Salisbury |
|
||||
|
||||
![]()
Volvo-mies Pylkkö varmaan osaa auttaa tuossakin. Sillä kuitenkin oli joskus ihan kilpakäytössä tuollainen pikku volvo ennen siirtymistä isompiin. Siinä oli muistaakseni ARB:t molemmissa päissä. Niin ja Kirjarinta(Rahikainen) Mika on kans innokas volvo-mies ja omaa varmaan vielä enemmän tietoa tuollaisen volvon akseliosiin.
Pylkkö: 0400 808 296 Kirjarinta: 0400 489 357 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Annetaan volvo c202 | jeepisti | O/M/V Muut | 0 | 22.08.2009 19:10 |
volvo c202 | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.10.2007 17:48 |
Volvo C202 ? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2006 17:19 | |