![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa eräs tuttu osti 2.8 koneella varustetun ja kuorma-autoksi rekisteröidyn. Kovasti kehuu. Kulkupuoli on kuulemma kunnossa kun 170 kelaa melko helposti mittariin. Lämmön suhteen ei ole ongelmaa, tosin tuo peli on rekisteröity 9 hengelle ja sinne taka-osaan ei tahdo lämpö riittää.
Niveleitä kuulemma menee, mutta sama ongelma se tuntuu nykyään olevan ihan kaikissa autoissa. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pösössä ja Rellussa on PSA:n moottori, Ducatossa fiuden moottori, muuten korin osat sopii suunnilleen yksiin. Voimansiirron osalla on tosin on merkkikohtaisia eroja, esim. vaihdeleetikot ei käy ristiin, vaikka sisuskalut pitäisi samat olla.
Ducatoissa ainakin 1.9td oli hengetön, mutta 2.8TDi ja JTD pelaa koneeltaan hyvin. Ainut "vika" noissa on vaihteiston kestämättömyys. Vanhemmissa, eli ~98 -> 02 on vähä isommat hilut laatikossa, rattaiden lukitusholkit tukevammat, syncrot isommat, mutta siitä huolimatta synrot luopuu, ja vaihteet rupeaa kurahtelemaan. Syncrojen lopetettua toimiminen, rupeaa tosi nopeasti kulumaan kytkentäholkit ja rattaiden nyppylät, ja kohta ei pysy vaiheet päällä. Uudemmissa, eli 02-> on sitten sama laatikko, kuin Scudossa, sisuskalut tosi rimpulat. En suosittele kärrin vetoon tai raskaaseen kaupunkiajoon. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuo auto on kerran maalattu kokonaan uusiksi (epoksit pohjalle ympäriinsä ja väri päälle,) mutta silti alkaa ylhäältä lähteä taas irti. Korin vääntymistä on tarjottu selityksenä, mutta irtoaminen tapahtuu suurimmaksi osaksi sinisisissä autoissa kuitenkin omalla gallupilla. 02 auto 2.8JTD 180tkm ajettu ja huippuja ottaa tuon 92kmh. Hintansa väärti, mutta halvaksi vehkeeksi yllättävän viaton ollut *kopkop* Venttiilin säätöpala meni kerran halki ja tästä seurauksena muutaman illan jumppa nokka-akselin vaihdossa, mutta kustannuksellisesti ei hirveitä tehnyt. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
onko kokemusta | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.01.2009 23:02 |
onko kellään kokemusta rj:70stä | kelkka700 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 10.09.2007 21:52 |
Kokemusta Gaz-66 Vaihteistosta? | Erppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.04.2007 20:56 |
Onko kokemusta jääspraysta? | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.11.2006 17:59 |
onko kokemusta blazeristä | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.08.2005 23:54 |