![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() mulla jo onkin toi linkin 93 manuaali, mutta kun siellä on kuvattuna 3 johtoinen sensori oranssi , musta-sini ja valko-orasnssi johto, mulla ei ole tota oranssia ollenkaan
|
|
||||
|
||||
![]()
ööö... vielä en ole mitään ratkaisua löytänyt mutta tossa aamulla töistä tullessa mittari toimi hetkellisesti, trippimittariin kerkis kääntyä viimmenen numero 4 ja sitte loppu
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oliskohan pyörittäjänratas saanut siipeensä. http://www.jeepinoutfitters.com/images/speedo_gear.jpg |
|
|||
|
|||
![]()
Oletko tarkastanut mittarin piirilevyn? Meinaan just korjasin isäukon neonista nopeusmittarin, jossa viisari välillä toimi normaalisti, välillä hyppi ja heilui ja välillä ei toiminut ollenkaan. Vika oli yhdessä murtuneessa liittimen nastan juotoksessa. Murtuma oli juuri ja juuri silmillä havaittava, mutta yleismittarilla löytyi katkos. En ensin meinannut edes huomata et missä oli katkos, mutta juotosta oikein läheltä katsoessa näkyi pieni viiru, joka kulki nastan ympäri. Korjaus oli helppoa, ei tarvinnu ku hieman kolvilla lämmittää ja lisätä tinaa pikkuisen. Toki kannattaa ensin varmistaa, et signaali tulee mittarille asti.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
ei löytynyt kyllä mittarin takaa vikaa, lisää ideoita...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis ylimääräisenä mittaristo, Jos haluat kokeilla et toimisko sillä?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangen nopeusmittari | Raideri | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 03.01.2008 17:58 |
O: Jeep XJ / MJ (86-94) nopeusmittari | JERKKU | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.08.2007 10:14 |
Hiluxin nopeusmittari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.09.2006 12:52 | |
O: Bj-75 nopeusmittari | O/M/V Muut | 0 | 17.11.2005 22:23 | |
Veten nopeusmittari | valkoinen89 | Vuosimallit 1984-1996 | 6 | 06.08.2003 15:14 |