Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2011, 14:08
Daddy's Toy:n Avatar
Daddy's Toy Daddy's Toy ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.02.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 816
Perusasetus

Sopii ja saa esim tuolta:

http://www.cros4wd.com/verkkokauppa/...cmo1qrdme771m7

__________________
DADDY´S TOY
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.01.2011, 14:32
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Question

Onko kellään mitään fiksua ratkaisua tohon jos on korokepalat pyöräntuennassa, niin etuvetareiden kulma muuttuu haasteellisemmaks, olen itse kuvitellut, että olis kestävyyden kannalta edukasta jos vetarit olis pääasiassa melko suorassa?

Olen säädellyt vääntösauvoja ja todennut, että ilman korokepaloja säätömahdollisuus ei ole maatamullistava jos huomioidaan samaan aikaan ulosjousto, sisäänjousto, mahdollinen sauvojen kuoleentuminen, vetarien asento...

Mites isoja nakkeja etuvoimansiirto kestää, ny ilman korotusosia on 235/85/16 ja ajatellu, että mahdolliset ketjut on takana mm. siksi kun takavoimansiirto vahvempi ja tilaa enemmän, missä vaiheessa tulee kestävyysongelmat vastaan?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vääntösauva korotus? (king cab) jansku Tekniikka & Jutustelu 10 28.05.2022 16:13


Sivu luotu: 21:45 (GMT +2).