![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
__________________
DADDY´S TOY |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onko kellään mitään fiksua ratkaisua tohon jos on korokepalat pyöräntuennassa, niin etuvetareiden kulma muuttuu haasteellisemmaks, olen itse kuvitellut, että olis kestävyyden kannalta edukasta jos vetarit olis pääasiassa melko suorassa?
Olen säädellyt vääntösauvoja ja todennut, että ilman korokepaloja säätömahdollisuus ei ole maatamullistava jos huomioidaan samaan aikaan ulosjousto, sisäänjousto, mahdollinen sauvojen kuoleentuminen, vetarien asento... Mites isoja nakkeja etuvoimansiirto kestää, ny ilman korotusosia on 235/85/16 ja ajatellu, että mahdolliset ketjut on takana mm. siksi kun takavoimansiirto vahvempi ja tilaa enemmän, missä vaiheessa tulee kestävyysongelmat vastaan? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vääntösauva korotus? (king cab) | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2022 16:13 |