![]() |
vääntösauva
Hei, onko kukaan siirtänyt vääntösauvan kiristystä pooreiltaan lisää?
Hiluxi kyseessä ja ajattelin josko tuota poorijakoa muuttamalla saisi nostettua lisää siten että ei tarvi vääntää kiristystä tappiin ja jää joustovaaraakin vielä. Takapään nostohan on helpompaa riipukkeita muuttamalla ja laittamalla tavaraa jousien alle. Kuitenkin n5cm nosto riittää tässä tapauksessa. |
Ei kai se sauvan kiriminen joustovaroihin mitenkään vaikuta? :confused:
Eikös vaikutus ole ihan sama kääntääkö booria vai kiriikö sitä sauvaa sillä ruuvilla? |
Ulosjousto poistuu tappiin kirimällä?
|
Lainaus:
SDORIn palikat vaan väliin niin saadaan kaupanpäälle vielä reilumpi ulosjoustokin vakioon/sauvojen kirimiseen verrattuna. |
sori topiikin lainaaminen mut mites ku pitäs suburbania laskea ni tuleeko ongelmia vääntösauvaa löysäämällä
|
Lainaus:
|
|
Onko kellään mitään fiksua ratkaisua tohon jos on korokepalat pyöräntuennassa, niin etuvetareiden kulma muuttuu haasteellisemmaks, olen itse kuvitellut, että olis kestävyyden kannalta edukasta jos vetarit olis pääasiassa melko suorassa?
Olen säädellyt vääntösauvoja ja todennut, että ilman korokepaloja säätömahdollisuus ei ole maatamullistava jos huomioidaan samaan aikaan ulosjousto, sisäänjousto, mahdollinen sauvojen kuoleentuminen, vetarien asento... Mites isoja nakkeja etuvoimansiirto kestää, ny ilman korotusosia on 235/85/16 ja ajatellu, että mahdolliset ketjut on takana mm. siksi kun takavoimansiirto vahvempi ja tilaa enemmän, missä vaiheessa tulee kestävyysongelmat vastaan? |
Sivu luotu: 18:11 (GMT +2). |