![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kippo on ostanu tuohon race kytkimen ja seuraava omistaja on sen vaihtanut, ei muuten luista mitä nyt takapyörät tahtoo asfaltilla luistaa ![]() Pakolämmöt pysyy maantiellä kurissa ihan sama miten ajaa, millään vaihteella ei pysty veättään niin kauaa että lämmöt nousisi. Mutta kylläpä näitten uusien tietojen valossa on niin että taidampa alkaa tekemään isomman downpipen ja imusarjan tulotötterön...
Viimeksi muokannut simu_l : 10.01.2011 09:00 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Itselläni on kauppakassina se vetelä perus Rami jolla ei kuulemma ole mitään virkaa. En ala väittelemään, vaikka hieman eri mieltä olenkin. Voittaa se Toyotan silti sellaisenakin mennen tullen.
![]() Mulle on jo kolmen vuoden ajan tullut oheinen lehti jenkeistä: http://www.dieselpowermag.com/index.html Itse katselen lähinnä kuvia, mutta tiedoksi kaikille niille jotka jenkki dieseleitä rakentelevat: Lehti on todella hyvä tiedonlähde. Ilmestyy 12 kertaa vuodessa ja se on mahdollista tilata Suomeen ja on tosi edullinen. Sen voi tilata myös sähköisessä muodossa. Joka lehti on täynnä tietoa, joka tällaisessakin projektissa ei ole haitaksi. Suosittelen. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pakolämmöt nousee hetkessä taivaisii jos lähet ottaa huippuja!! Kerran olisin sulattanu koneen, jos tota mittaria ei olis ollu. Se on aika halpa verrattuna tuhoo... Motarillaki yllättää monen mielen, ku tollanen malmikasa lähtee juoksee. Mut loppunopeudessa toi häviää ku välitykset loppuu kesken, ja pakolämmöt alkaa sillon noista. Tosin toiki oli niil mun pikkupyörillä(35")...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
En tiä sit miten isot rattaat vaikuttaa tuohon, periaatteessahan niitten pitäs rasittaa enemmän mutta kyl mää kesäkelillä raapasin sen verran vauhtia että riittää kyllä, eikä pakolämmöt ollu liikaa.. Turbohan se sulaa ensimmäisenä ja pakosarjan tiivisteet... Edit: Cumminssin virallinen ohjeistus asiaan on että 1300f/700c vaikka koko päivän, +1400f/760c 15sek, kestää hetkellisesti muutaman sekunnin kerrallaan jopa +1600f/870c. Ja jotku ihmettelee miksi seo hyvä moottori
Viimeksi muokannut simu_l : 11.01.2011 10:45 Perustelu: Lisätietoja |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Siinäpä ois yks viteo lisää.
http://www.youtube.com/watch?v=4rmvp6NOQrk Ei sitä kauheesti tota voimaa tarte käyttää tuommosessa paikassa
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
nää on muuten ihme veheksiä, joka toisessa on vähintään 300 hp ja 1000 Nm ja siltikään joka toinen ei oo pirteä...
(enkä nyt kyseenalaista kenenkään autoa - ei herneitä) ostin oman, myyjä huhuili hurjia, kävin ajolla ja ei mee mihkään... myyjän mukaan paino rauhoittaa menoa, tehoa kyllä riittää... ostin auton kuitenkin, oli hinta/laatu suhde ihan ok - nyt vaan kun ei tiedä, mitä konessa jo on, ei osaa päättää mitä haluis lisää ![]() ahtaa kuin vakio, kiertää kuin vakio, vaihtaa nätisti eikä luista = ei voimaa vaan kysymys kuuluukin, onko voimaa ollu ja johonkin kadonnu, vai eikö sitä oo koskaan ollutkaan, eli vielä kaupan hyllyllä... sitä pohtiessa, seiskööt hangessa ![]() tuotteina ihan hauskoja, ja toi maamoottorihan on ihan legenda...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#7
|
||||
|
||||
|
itselläni oli ramissa n.300-350 heppaa ja ihan kivasti se meni, osa syynä oli kyllä ne 4.56 välitykset. laatikkona siinä oli joku hieman järeämpi kun kuittejakin löyty melkein 8k euron edestä.
__________________
-77 Jeep cj7 (projekti) -69 chevy c20 pickup -78 opel kadett 1.9 talviauto Banaani päivässä pitää kädet lattiassa |
|
#8
|
||||
|
||||
|
näähän on just semmosia vehkehiä että pitäs ite rakentaa jotta tietää varmaksi...
Myyjäthän saa puhua mitä puhuu, mutta varmin se on aina ite rakennettuna
__________________
prrääännPÄRRÄRRÄRRÄÄÄÄÄÄÄÄRRRÄMPÄMPÄM
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Voimattomuus johtuu yleisesti laatikosta, vakio loota ja turbiini ei yksinkertasesti välitä tehoa renkailla asti. Manuaali askissa taas sitten että 0-80 ajat ei oo mitenkään ihmeellisiä koska vaihtamiseen kuluu aikaa. Omastani kyllä huomaa että on sille jotaki tehty vaikka paperia voimasta ei ole todisteena, kiskasee pään niskatukeen 2200rpm kohilla jota se vakiona ei tee (olen ajanut myös vakiota). Kaikkihan on tietty siitä kiinni mihin vertaa, jos tehoa on yhtä paljon mutta toinen painaa 3t ja toinen juuri sen yhen tonnin niin oha selvä asia. Oman suljetun alueen testien perusteella niin tuommonen 130-150hv "gti" luokan henkilöauto ei pärjää muutako makuultaan lähtiessä, tehokkaampia vastaan ei ole tullut oteltua. Onneksi suurimmassa osassa nuita viripalikoita on jotku lukemat, niitten perusteella voi katella että mitä siellä on ja näitten viritykseenhän löytyy miljoonittain ohjeita ja osia, monen mallista ja hintasta. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
voiks tolla tehä näin: http://www.youtube.com/watch?v=6o6p1...eature=related ?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Dodge RAM 4x4 2500 5.9 Cummins | pee | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 27.03.2011 19:55 |
| Dodge RAM cummins turbo diesel by Keräsen automaalaamo | keranha | Maasturiprojektit | 27 | 03.10.2010 14:40 |
| Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.07.2008 13:34 |
| M: Dodge 2500 cummins 5.9 | Killer-Wo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.03.2008 13:51 |
| Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins | O/M/V Muut | 6 | 11.08.2005 22:27 | |