![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eikös tuohon ole helppo soveltaa minkä turbon laittaa? Ottaa jonkun samankokoisessa autossa olevan turbon. Esim 2.8td patrol, joku ivecon 2.8 lava-auto tms. sit hankit esim turborockin pakosarjan ja sovitat vaan laipat pakosarjan ja turbon välillä. Ootko miettinyt niitä hj:n akseleita tohon? Saitko mitään irti siitä mun viestistä?
__________________
Toyota Crawler |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Edellisen koneen hajottua vaihdoin tohon omaan vaparin koneen ja entisestä mutka kylkeen... kele et oli laiska vaikka mitä säätöjä yritti! Saattoi tosin ollaa vikaa säätäjässäkin mut nyt kun sain vaihdettua siihen ton turbokoneen syöttöpumpun ahdonalaisine säätöineen(karaa hieman muokattu) ni johan liikkuu ja ahtoja antaa maks 1.0. Pakopaineet voi olla vaan jotain ihan muutaa.... hyllyssä kyl odottaa schwitzer... Et ite en ainakaan alkuperäistä rokin turboa sinne sovittas kun on noi turbot näköjään "vähä" kehittyny esim heräävyyden suhteen. Onko muuten riippuja jatkettu miten paljon kun korkeudeltaan näyttää rokiks harvinaisen hyvältä...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Slayer: kiitti viestistä. kyllä siitä apuja oli. Vähän askarruttaa nuo akselien hinnat. Tahtoo maksaa saman verran ku mun auto...
Riippujen pituutta en muista täs mökin sohvalla mut voinhan ne mittailla. Oon hakenu etuperästä murinan alkulähdettä...kuuluu vapaalle heittäessä ja kaasua höllätessä neliveto päällä. Tuli mieleen että oliskohan sielä kaartaanin nivelen kulma liian suuri kun autoa on korotettu... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mittasin eturiiput. On 140mm reikien väli. Takana varmaankin orkkikset,toki lehtiä on lisätty molempiin päihin.
Ittiä on kyllä aina ihmetyttänyt tuo riippujen jatkaminen... Onko se vain niin että kun niitä on niin helppo jatkaa niin siksi tehdään...meinaan ku eikö olisi järkevämpi tehdä kiintiään päähän jatko niin akselin kulma pysyis parempana??? ja kaikkein paras pyöräyttää akseli jousien alle. Vkl. tuli vähä hitsailtua. RST pakoputki on nyt läpi asti uus ja lumiaurankin värkkäilin. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jees.
Taas jotain aikaansaannosta. Tilailin ajan Diesel huoltoon. Vähän alle 40e per suutinkärki.melko kallista? En toki ajatellutkaan mitään halpis osia tuohon kohtaan. Arvio remontista 300+ euroa. Kärkien vaihto,pumpun ajoitus ja syötön säätö. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Aikansa kutakin. Hairahrus on nyt sitten myity. Kyllästyin ajettavuuteen tai sen puuttumiseen. Uutta katsellaan. Tavoitteena saada kierrejousi auto tai ainakin etupää ja 100% lukot olis aika jees.
vm-92-> Super select Pajatso vois kiinnostaa tai sitten ihan joku muu. Offihan ei ole mun tarkoitus vaan sellainen kohtuu tilata metsästys auto,millä pääsee mettästä poiskin ja viittis ajaa vaikka vähän kauemmaskin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Rocky | Petek | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 15.12.2009 21:38 |
Myydään Rocky | Rokijaska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.10.2009 18:10 |
M: ROCKY | jussukka85 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.05.2008 17:26 |
Rocky | jakenbj | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.12.2006 21:14 |
M:Rocky | O/M/V Muut | 8 | 03.10.2005 21:12 |