![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() BTW... mikähän jenka mahtaa olla tuossa hehkussa?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
kai se pitää sitte kierretulkki ostaa
![]() no kyselkööt muut sitte kierteitä ![]() Viimeksi muokannut TAA1000 : 04.01.2011 10:21 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
nuo tarvikekauppojen hehkuluettelot kertoo kierteen - jollei viitsi vanhasta kahtua eikö ne yleensä oo 1 tai 1.25 noususia
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
tohottimella meni muutamaan otteeseen punahehkuseks ja hitsilläkään ei saanu tarpeeks tartuntaa siihen hehkuun sisus vaan pyörii, mutta hehku "toimii" kyllä ja vuotojakaan ei tunnu olevan. pitää piakkoin ottaa se kansi pöydälle ja käyttää pajalla niin saa senkin kunnolla hoidettua.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Löytysköhän jostain vasenkätisiä poranteriä ja jenkatappeja, noin niinku vastasen varalle? Tai periaatteessa, miksei reikää vois tehä oikeekätiselläkin, ja vasenkätisiä jenkatappejahan kyllä on oltava, kun on pultteja ja muttereitakin...
Niillä kartiomallisilla vastakierretapeilla ei oo kyl tullu ku itkua ja hammastenkiristystä, kun ne levittää sitä pultin päätä ja se on kohta entistä tiukemmassa kiinni. Joitain tiukassa olleita katkenneita pultteja oon saanu irti ihan vaan poraamalla keskelle pienen reiän ja hakkaamalla siihen joko torx-avaimen tai XZN:n. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuo rihlatappisysteemi on kyllä pätevän oloinen kampe, eikä maksa wurtillakaan kuin n40e (riippuen aleista) oon irrotellut sillä takanavasta pultteja useenpaan kertaan ja parit muuallekkin katkenneet. ei levitä pulttia ja melekosen lujaa kestää vääntää, jos vähänkin pitemmälle saa porattua.. Joillakin mersukorjaamoilla on kait jotain päristin täristin laitteita kun noissa CDI? koneissa tarttuu aika herkästi tikku reikään. tunkeumanestettäkin ovat kuulemma käyttäneent liotukseen, itellä ei siitä kokemusta, kun ei sellaista mistään saa... ite oon ihan tippakannuöljyä / lämpö suosinut, lämpö ohentaa ja on rasvasta eli voitelee sitten hyvin kun saa alkuun tunkeutuun, ehkä puhistusspreitä kaveriksi/vuorotellen niin ohenis lisää... IMHO Jari Niin ja muistaakseni vasenkätisiä teriä ois olllut kans wurtilla, siitä en ihan varma tosin oo. Viimeksi muokannut Jari : 04.01.2011 08:32 Perustelu: porat |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
edit/ Saako se hehkun kalasteltua pois jos suuttimen irrottaa ja lyö hehkun jämän sisään?
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 04.01.2011 13:24 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Vahva ääni hitsaukselle. Kunnolla virtaa niin, että sulaa kiinni. Samalla se lämpiää punahehkuseksi se jämä siellä kannessa ja paskat palaa kierteestä. Ite oon vetäny aina vähä isomman mutterin suoraan katkenneeseen osaan kiinni niin saa jollain vähä isommalla lenkillä sitten vääntää, on tuntoo enemmän ku ei tarvi hampaat irvessä pienellä avaimella yrittää. Oottelet sitten vaan rauhassa, että se on kunnolla jäähtynyt ennen ku rupeet varovasti availeen.
Ja juurikin edellämainitulla vähä ulos ja aina melkeen samanverran takasi ja se liukkaripullo toisessa kädessä. Joskus on joutunu hitsaamaan useemman mutterin ennenkuin sen on saanu kunnolla kiinni, usein lähtee kyllä ekalla... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
millä öljyt pois asvaltista?? | MotorPsycho | Chit-Chat | 14 | 25.04.2009 06:16 |
Ostetaan BJ40 hehkun merkkivalo | Stenax | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.04.2009 18:28 |
Hehkun vastuksesta ongelma... | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 29.08.2006 20:20 |
Hehkun kunnon selvittäminen | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.06.2005 20:28 |
Poikki mikä poikki | HansB | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.02.2004 18:07 |