![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#51
|
|||
|
|||
![]()
Perkule kun ei ne ihmiset muuallekaan pääse töihin eikä ne ilmaiseksi kortistossakaan ole, eikä niitä oikein voi teloittaakaan tarpeettomuuden perusteella. Ei muuta kun sisäinen devalvaatio 75 % ja kaikki tuontitavarat kallistuu vitusti ja tietty lainan hoito voi hiukka vaikeutua mutta vois työpaikkoja olla viennin parissa eri tavalla ja kotimaisten romujen hintataso saatas paree kohilleen.
|
#52
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#53
|
|||
|
|||
![]()
En oo ihan sata varma mutta taitaa verot paukkua, olis pitäny muuttaa täyden veron pakettiautoksi, tuon takia itte toivoisin hiukka harkintaa tuohon huoltoauto villitykseen. Elio tuo intin vanha olis pitäny ensin rekisteröidä henkilö/ pakettiautoksi vaikka yhdellä penkillä ja sen jälkeen ottaa penkit pois ja rekisteröidä pakettiautoksi joka EI täytä autoverolain 23 ja 24 pykäliä.
Viimeksi muokannut Calmari : 01.01.2011 19:17 |
#54
|
|||
|
|||
![]()
Kukas se osaa sanoa miksi ihmeessä noita huoltoautoja ei voi enää muuttaa takaisin henkilöautoiksi ilman verojen maksamista "toiseen kertaa"?
On kai noista ajoneuvoverot maksettu normaalisti kun tuollainen on uutena henkilöautoksi ostettu? Kai se tuonkin on joku vitun "rahat pois köyhiltä" ministerien päähänpistos |
#55
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#56
|
||||
|
||||
![]()
Maasturithan on olleet aikanaan verohelpotettuja, siksi niille oli ominaisuusvaatimuksiaki (kriisiajan käyttö). Uuemmathan on jo täyellä verolla...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n korin nostoa | Urbancityboy | Maasturiprojektit | 4 | 16.06.2007 05:48 |
Dieselveron palautus? | Hammer__ | Chit-Chat | 3 | 26.04.2006 19:46 |
Helmojen nostoa ??!! | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.09.2004 23:13 |