![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Just tulin tallilta ihmettelemästä VAG konsernin romua. Eipä ole ihme, ettei termostaattia vaihdeta ja ajetaan paffi keulassa, kun toi termari on aivan käsittämättömässä insinööriperseessä ![]() Parempi paffi keulassa kuin pahvi päässä ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Omassa oli jakopiän takana.
![]() Ja pahvia on keula täynnä, piilossa maskin ja puskurin takana. Lämmin on mutta 5 kilsaa menee lämpiimiseen. Sitten tarkenoo vaikka paitahihasillaan ja koko akvaario pysyy huuruttomana.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nuo uudet dieselit on niin tehokkaita hyödyntämään dieselii, ettei hukkalämpöä tule enää. Alkaa bensakoneissa oleen sama juttu. Liikenteessä kun katsoo niin kyllä siellä näyttää melkein kaikissa patonkimaan tuotteissa olevan jonkin asteinen maskisuoja. Muinoin kun täti osti uuden VW Golfin powerdieselin niin se oli kyllä aikamoinen jääkaappi talvisin. Yllättäen ei pitänyt sitä laitetta kovin pitkään. Vantaalta kun lähti vaikka Tampereelle ajaan niin vielä hämeenlinnan kohdallakaan ei ollut autossa lämmin.
Tuossa tuli firman uudella VW Caddyllä ajeltua (tais olla joku -10 pakkasta). Kyllä se ainakin kohtalaisen hyvin lämpeni (tuossa kabiinissa on kuitenkin hieman kokoa), eikä nokalle mitään maskeja ole laitettu. Tosin nokalla on 1.6 bensa kone. Mihinkään se ei kulje ja kuulemma kesäisin 5-vaihteella ja ilmastointi päällä se hyytyy. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ite näin kun oli sanomalehti jätetty konepellinväliin, siinä se sitten lepatti keulalla.
Käyttöautoon laitoin pahvin syylärin ja ilmastoinninkennon väliin,siellä se pysyy hyvin piilossa. HJsta onkin jo vaihdettu visko sähköflektiin. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Toi pitäs tehä pajeroonkin, kun joskus joutas
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Uazissa on vakiovarusteena sisältä säädettävä kaihdin on kyllä kätevä
![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Itellä Jeepissä pahvi keulalla,mut vaan siks et lämmöt nousis hiukka joutusammin ku ajo on tommosta muutaman km:n pätkää.
Lämpö sisällä riittäis kyl muutenkii
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Joku uus auto oli missä automatik kaihdin löyty, mutta en muista merkkiä. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Or even better, laittas sinne pikkusen sähvömotoorin kelaamaan verhoa alas ja ylös. Niinjuu ja termari sitä ohjaamaan.. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Grandiin ei tarvii pahvia
Grandi lämpenee tosi nopeasti. V8 polttaa niin paljon bensaa, että hukkälämpöä syntyy. 4 km ajon jälkeen koneessa 100 astetta ja pysyy siinä.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Viikonloppujobissa joutuu ajamaan uudenkarheella Caddylla, tunnin kun on cruisannu taajamassa niin lämmöt on huimat 75 astetta. Ja noissahan on webasto/vastaava joka toimii moottorin käydessä. Ei voi mitenkään kehua lämpimäks vaikka väliseinä heti penkin takana.
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se vissiin tuo 318 mylly on niin taloudellinen,etei hukkalämpöö tuu
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Mikä vika teillä ollut nuissa volkkareissa? ^^ Itellä oli 1.9TDi Audi A4 ja rupes työntään lämmintä melkeen heti kun väänti käyntiin, se kyllä lämpes ihan oikeen... Isännällä täysin samalla tekniikalla oleva passat, koko talvi tapeltu kun ei yksinkertaisesti tule lämmintä.. Käytti sitä tällä viikolla jossain korjaamolla ja kansi on kuulema paskana.
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
mulla oli ennen 2.8 v6 pasatti mutta ei siinä kajaani-oulu välillä -30 asteessa ikkunat sulanu. yleensähän "isojen" bensakoneiden pitäis olla lämpimiä
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
mul on 2.4 v6 koneella oleva audi ja se kyl työntää hyvin lämmintä. tosin vie se aika porvarillisesti myös bensaa talvella =D
__________________
Montenegro Off Road Club |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla oli 2.8 Quattro ja kyllä se oli sitten lämmin ja mukava kaikin puolin. Kulutuskin oli talvellakin maltillinen 10 litraa. Pienimmillään se meni jollain 9 litraan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pankkitietojen urkkijat liikenteessä. | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 0 | 13.04.2010 22:42 |
Autohuijari liikenteessä! | Repro | Chit-Chat | 45 | 07.03.2010 23:18 |
Liikenteessä kiltisti ens viikolla | legro | Chit-Chat | 28 | 23.04.2008 14:43 |
Erilaisesti liikenteessä... | L-200 | Linkit | 4 | 23.03.2005 18:31 |
Suzna liikenteessä! | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.07.2003 06:51 |