Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.12.2010, 19:55
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Taas saatii hiama tehtyy projektii eteepäin eli etuaksulasta tuli sit siirrettyy toi kartaani linja yhteneväiseksi vaihelaatikon kans. Etuakselista toiselta pualelta otettii pala välistä pois ja lisättii toiselle puolelle, seuraavaks sit varmaan käynti karpiolan sorvaamoon teettämään uusi ja pitempi vetari vasemmalle pualelle.Tyät erellee hirastaa rakentelua ja taitaa toi hieman vilponen talliki eresauttaa rakentelun vaiheisiin. Mutta tästä jatketaan

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	30122010084.jpg‎
Views:	1091
Size:	96,8 Kt
ID:	16349  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.02.2011, 22:24
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Kyl sais jo toi lumen tulo hieman vähentyy ku ei oo tallil ehtiny oikeen mittää saanu aikaseks ja kevät lähestyy. tarttisko jo painaa panikkinappulaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.02.2011, 22:57
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
Kyl sais jo toi lumen tulo hieman vähentyy ku ei oo tallil ehtiny oikeen mittää saanu aikaseks ja kevät lähestyy. tarttisko jo painaa panikkinappulaa.
Onks sen paniikki nappulan nimi Hippo
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.02.2011, 10:39
Hippo Hippo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 785
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Onks sen paniikki nappulan nimi Hippo
Doh opelixit kun nipussa ja tilaa pari neliöön Eiköhän se tappi ala vääntyä
__________________
Kato ny vähä mitä sä höliset!?!?!
www.pirate4x4.no
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.02.2011, 20:46
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Nonii taas ollaan saatu jottain kehitettyy tai oikkeastaan Hippo o saan hiema kaarisapluunaa tehtyy 10millisest pyäröpuikos, kyllähä siinki toi seinämävahvuus olis rittävä mut ei oikkee toi ympäryysmitta, no täytyhä munki hieman jottai Hipon kiusaks saara aikasek eli tehtiimpä sit 15 vaneris pyäränmallii et Hippo suopi taivuteltuu kaarimallit siihen uskoon et kummitki mahtuis pyärimää ihan niinku vappaasti. Ei tää talvi oikkee oo suasinu auton rakenteluu ku tyät o häirinny ens ja sit kauhiat pakkaset et tallis ei oikkee tahro tarkentuu, mut eiköhä se siit ala etenee. Tossa kuvas hiama kaarisuunnitelmaa jo näkkyy jote eiku toisellekki pualel sit vaa puikkoo sopivaan muatoon ,vai mitä Hippo? Ei muute mut saaraan Kankullekki jottai tekemist.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	24022011112.jpg‎
Views:	1649
Size:	92,2 Kt
ID:	17337  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.02.2011, 08:05
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
Nonii taas ollaan saatu jottain kehitettyy tai oikkeastaan Hippo o saan hiema kaarisapluunaa tehtyy 10millisest pyäröpuikos, kyllähä siinki toi seinämävahvuus olis rittävä mut ei oikkee toi ympäryysmitta, no täytyhä munki hieman jottai Hipon kiusaks saara aikasek eli tehtiimpä sit 15 vaneris pyäränmallii et Hippo suopi taivuteltuu kaarimallit siihen uskoon et kummitki mahtuis pyärimää ihan niinku vappaasti. Ei tää talvi oikkee oo suasinu auton rakenteluu ku tyät o häirinny ens ja sit kauhiat pakkaset et tallis ei oikkee tahro tarkentuu, mut eiköhä se siit ala etenee. Tossa kuvas hiama kaarisuunnitelmaa jo näkkyy jote eiku toisellekki pualel sit vaa puikkoo sopivaan muatoon ,vai mitä Hippo? Ei muute mut saaraan Kankullekki jottai tekemist.
Ai siihen tuloo tommoset irokit Mut miten sää reima meinaat taipua tosta oviaukosta sisään ja ulos Näyttää ainaki kuvassa kovin ahtaalta aukolta
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.02.2011, 08:34
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Ai siihen tuloo tommoset irokit Mut miten sää reima meinaat taipua tosta oviaukosta sisään ja ulos Näyttää ainaki kuvassa kovin ahtaalta aukolta
kyllä tää on jo ajateltu

harborleaks paljastaa kuvan salaisesta koe tilaisuudesta
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.02.2011, 17:01
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Ai siihen tuloo tommoset irokit Mut miten sää reima meinaat taipua tosta oviaukosta sisään ja ulos Näyttää ainaki kuvassa kovin ahtaalta aukolta
Kuules Jare ulkonäkö pettää, olen paljon pienempi ku miltä näytän ja notkea ku ratakisko, ja tuleehan siihen sellanen invahissi joka nostaa meidät vanhukset istuimille.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.05.2011, 17:04
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippo Näytä viesti
Doh opelixit kun nipussa ja tilaa pari neliöön Eiköhän se tappi ala vääntyä
menihän siihen kolme kuukautta ja sit ei mittää
__________________
Kyl määki Turuus kerra

Viimeksi muokannut RJCOBRA : 11.05.2011 17:06
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.05.2011, 20:43
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Sit ne tuli pitkän orotuksen jälkkee meinaa ne kummit tualt ameriikan maalt, jarruosatki suurinmaks osaks jo tallin hyllyl ny si tarttis alottaa kummien vääntö vanteel ja orotella ameriikan maalt lissä ossii jotka tais eile lähtee siält koht Turkkuu. Hiema tos asettelin tota kummii kans hollille et näkis suuntaa mihi ollaa menos ja ajankuluks kaarien aukkoja hiema peittelin ja kaariväriä kokeilin kontrastiksi touhuteipin kans. No tästä jatketaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	najamog 004.jpg‎
Views:	1042
Size:	95,1 Kt
ID:	18970   Click image for larger version

Name:	najamog 006.jpg‎
Views:	997
Size:	91,9 Kt
ID:	18971  
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 18.05.2011, 22:01
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
Sit ne tuli pitkän orotuksen jälkkee meinaa ne kummit tualt ameriikan maalt, jarruosatki suurinmaks osaks jo tallin hyllyl ny si tarttis alottaa kummien vääntö vanteel ja orotella ameriikan maalt lissä ossii jotka tais eile lähtee siält koht Turkkuu. Hiema tos asettelin tota kummii kans hollille et näkis suuntaa mihi ollaa menos ja ajankuluks kaarien aukkoja hiema peittelin ja kaariväriä kokeilin kontrastiksi touhuteipin kans. No tästä jatketaan.
jokos sait tukivarret koneistukseen?
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:38 (GMT +2).