Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.12.2010, 12:55
laito:n Avatar
laito laito ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Anjalankoski
Viestit: 41
Perusasetus

jumittaa kääntäessä. koneen4000 kierroksella parempi.
pitäskö siihen "nippaan"porata sivuttainenkin reikä porasin 3,5mm senkin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.12.2010, 16:09
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Minkä kokoinen sylinteri, ja letkuissa riittävä halkaisija ettei mitään bensaletkua ole.

Yhdellä jenkkifoorumilla yhdellä hepulla oli vastaava ongelma ja yksi neuvoista oli että mahdollisimman ohuet letkut niin ohjaus nopeutuu
__________________
http://jangren.fi/

Tänään tehdään pönttö!

Kyllä jenkki on jees!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.12.2010, 10:20
laito:n Avatar
laito laito ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Anjalankoski
Viestit: 41
Perusasetus

sylinteri 20mm varsi 40mm mäntä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.12.2010, 16:02
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

Tässä simppeliä ratkasua tehostamattomaan simpukkaan.

http://www.kartek.com/product/Steeri...rSteering.html

Mitä ohuempi torsion bar, niin sitä tunnottomampi ohjaus.

Löytyy lääkkeet myös hitaaseen ohjaukseen.

http://www.kartek.com/product/Steering/QuickSteer.html

Noita ite ihmettelin kun en suostunut suoraan uskomaan yksimielistä asiantuntijaraatia että volvoon on laitettava letukan simppa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.12.2010, 19:15
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Eli ei ole sylinteri liian paksu.

Itsellä oli kerran joku vastaava ongelma, en muista enää tarkkoja oireita mutta vika oli paluuletkussa eli simpukalta pumpulle menevä. Päällepäin ehjä ja hyvän näköinen mutta oli särkynyt sisäänpäin eikä siten virrannut riittävästi ja ohjaus oli hidas.
__________________
http://jangren.fi/

Tänään tehdään pönttö!

Kyllä jenkki on jees!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.12.2013, 09:31
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Onkos kellään tietoa mihin kohtaan simpukkaan kairataan reijät keventävän ohjaussylinterin lähdölle
Kyseessä Chervolet Blazer -78
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.12.2013, 10:49
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.530
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maajo79 Näytä viesti
Onkos kellään tietoa mihin kohtaan simpukkaan kairataan reijät keventävän ohjaussylinterin lähdölle
Kyseessä Chervolet Blazer -78
Mä kairasin niihin alumiinikansiin. Ne kun saa irti kätevästi, niin ei mene metallipuruja simpukan sisään missään vaiheessa.



Pyöreestä pohjakannesta paine oikealle kääntymiseen ja yläpuolisesta vasemmalle.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Tehostettu Ohjaussimpukka tomikoo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 25.08.2006 08:13
m: hiacen tehostettu hammas tanko ohjaus psychobilly O/M/V Muut 0 29.11.2005 02:23
M: Mersun tehostettu simpukka Ahosensetä O/M/V Muut 0 13.09.2005 19:30
O: tehostettu simpukka bertatisti O/M/V Muut 7 02.07.2005 11:17
m tehostettu ohjaussimpukka jjtp O/M/V Muut 0 29.07.2004 17:24


Sivu luotu: 22:10 (GMT +2).