Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.12.2010, 21:22
romurauta:n Avatar
romurauta romurauta ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.09
Sijainti: kokkola
Viestit: 236
Perusasetus

lukkoakselia rupesin reparoimaan eteen aikani kuluksi.taakse sen kerkesin jo aiemmin laittaa mutta nyt etusen vuoro.näyttää siltä että tarvitsee tilata kaikki uudet laakerit napoihin ja jos samalla jarrut laittaisi uusiksi.jarrukilvetkin taitaa kaivata hiukan ehostusta. ja jos intoa riittää niin ehkä laitan samalla kierrejouset eteen mutta se riippuu ihan että onko sitä intoa.panhardin hommaus kun tuntuu olevan niin työlästä...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.12.2010, 00:00
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

romurauta


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja romurauta Näytä viesti
lukkoakselia rupesin reparoimaan eteen aikani kuluksi.taakse sen kerkesin jo aiemmin laittaa mutta nyt etusen vuoro.näyttää siltä että tarvitsee tilata kaikki uudet laakerit napoihin ja jos samalla jarrut laittaisi uusiksi.jarrukilvetkin taitaa kaivata hiukan ehostusta. ja jos intoa riittää niin ehkä laitan samalla kierrejouset eteen mutta se riippuu ihan että onko sitä intoa.panhardin hommaus kun tuntuu olevan niin työlästä...
kyllähän sinulla aina sitä intoa riittää vai mitä? tv:ss offroad.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.12.2010, 10:38
romurauta:n Avatar
romurauta romurauta ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.09
Sijainti: kokkola
Viestit: 236
Perusasetus

joo..intoa riittää aina kun on rahaa ja ylimääräistä aikaa nyt akseli levitetty aivan osiin ja seuraavaksi pitäisi leikellä nykyiset lehtijousen sekä kaliistuksenvakaajan korvat poies ja hiukan hiekkapuhallella.
tukivarsille täytyy alkaa tekemään sopivia kiinnityslevyjä sekä jousille jonkunlaisia kuppeja.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.12.2010, 15:42
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Törkeet luksuspenkit! Ite tein alkuperäiseen kuskinpenkkiin ristiseläntuen 2mm pellistä ja tuli aika jäykkä, hantinpenkki saa olla sellaisenaan..
Kyllähän tuo penkki on tärkein mukavuusvaruste käyttöautoon, varsinkin jos on selkävaivoja.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.04.2011, 12:53
romurauta:n Avatar
romurauta romurauta ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.09
Sijainti: kokkola
Viestit: 236
Perusasetus

homma ei etene ollenkaan kun ei ole kävellyt vielä vastaan panhardia mitä voisi suunnitella keulille.sellaisen tarvitsisin että pääsisi kierteitä kyhäämään. taka-akselilla siirsin jouset alapuolelta yläpuolelle ja auto nousi aika paljon ylemmäksi mutta hivenen se on kuitenkin jo tipahtanut. siinä samalla purin lehtijouset ja kolistelin ruosteet niin hyvin välistä pois kun ne kohtuudella lähti ja sivelin jotain jäykkää vasua väliin. taakse tuli samalla rasvattavat riiput.
jousituksesta tuli huomattavasti mukavampi...varsinkin kun sai ottaa siellä välissä olleet lisä kierrejouset pois. nyt ei enää hyppää ilmaan kun ajaa johonkin hidastetöyssyyn.

Viimeksi muokannut romurauta : 02.04.2011 15:49
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.04.2011, 02:01
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja romurauta Näytä viesti
homma ei etene ollenkaan kun ei ole kävellyt vielä vastaan panhardia mitä voisi suunnitella keulille.sellaisen tarvitsisin että pääsisi kierteitä kyhäämään. taka-akselilla siirsin jouset alapuolelta yläpuolelle ja auto nousi aika paljon ylemmäksi mutta hivenen se on kuitenkin jo tipahtanut. siinä samalla purin lehtijouset ja kolistelin ruosteet niin hyvin välistä pois kun ne kohtuudella lähti ja sivelin jotain jäykkää vasua väliin. taakse tuli samalla rasvattavat riiput.
jousituksesta tuli huomattavasti mukavampi...varsinkin kun sai ottaa siellä välissä olleet lisä kierrejouset pois. nyt ei enää hyppää ilmaan kun ajaa johonkin hidastetöyssyyn.
Tiedän tunteen kun unohtaa hidastetöyssyn lisäkierrejousitetulla autolla
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.04.2011, 21:29
romurauta:n Avatar
romurauta romurauta ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.09
Sijainti: kokkola
Viestit: 236
Perusasetus

niin.nythän on takajousituksessa normimäärä lehtosia ja meno on pehmeämpää kuin ennen...siltikin meno on vielä hiukan liian tiukkaa.sellaiset äkkikorotukset tuolla kaduilla niinkuin metsikossakin tuntuu vieläkin hiukan ilkeiltä.iskareina on omen nitrot vai mitkä ne oli..olisikohan ne aavistuksen liian jäykät vai pitäisiköhän niitten olla hiukan enemmän vinoon asennettuna.en ole perehtynyt vielä aiheeseen niin paljoa mutta sellainen epäilys on että ne pitäisi olla hiukan enemmän vinossa....ja pari lehteä vielä pois niin saisi hiukan alemmaksikin tuota perää. ei sen tartte olla aivan noin korkealla
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
voiko olla totta ? 4x4opel Tekniikka & Jutustelu 13 26.10.2007 22:13
Liian hyvää ollakseen totta. L-200 Tekniikka & Jutustelu 15 17.10.2004 09:00
Unelmista totta Humu Tekniikka & Jutustelu 10 14.01.2004 21:12
Totta vai tarua? MIC4-90 Vuosimallit 1984-1996 0 13.01.2004 02:15
Astrologia on totta! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:58


Sivu luotu: 20:49 (GMT +2).