![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kun jakomerkit ovat kohdakkain niin mihin tarkalleen ottaen pyöriän kärki osoittaa? Suoraan 1-sylinterin nastaan vaiko hieman ohi? By the way... japseissa on tullut törmättyä nokkapyöriin joissa on kaksi merkkiä esim. piste ja viiva.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
nyt kuullostaisi että ajoitus 180 astetta pielessä....
Mulla on ainakin jotain merkkejä vauhtipyörälläkin.... en vaan ole tutustunut mitä... Ajoitappas työtahti 1-pytylle(jakopään puoli) ja jakaja osoittamaan 1-pytylle Tai eti suznan manuaali missä kerrotaan miten se ajoitus.....vaikka... http://www.suzukiinfo.com/ |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos ajotan koneen 1-pytylle niin nokka-akselin merkki menee sit sen 180 astetta pieleen, eikä se ole mun mielestä oikein. Eihän sen pitäisi periaatteessa kuitenkaan särkeä mitään, mut tuntuu typerältä laittaa merkit pieleen. Suskan manuaalissa mainitaan vaan noi merkit kohdilleen, ja et sytytysjärjestys ois 1-3-4-2 ja et virranjakaja pitäs laittaa 1-pytyn kohdalle.... Onko kellään mitään suskaa mistä kattos merkit kohdalleen ja sit et millä pytyllä työtahti sillon on??
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kytkinkopassa on tarkastus aukko, sieltä 0 merkki kohalleen jolloin pitäs kyllä 1 mäntä olla ylhäällä. sitten nokka kohilleen (molemmat venttiilit kiinni) ja jakaja n 1 pytyn kohdalle.. ei pitäs käynti enään kaukana olla.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuo vauhtipyörän merkki pitää tutkia, siitä en tiennytkään. Kiitos!
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laitat ne merkit kohdalleen ja siirrät virranjakajaa sen verran että pyörijä osoittaa ykköseen . Ja kun pyörität konetta ota se huomioon että täytyy pyörittää kaksi kierrosta kampiakselia jotta nokka-akseli on kohdallaan Ei mun mielestä tuossa sen ihmeempää pitäis olla ....
__________________
Älä rääkkää sitä ! No enhä minä rääkkääkkään! |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei löydy nokkapyörästä kun yksi ainut merkki.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Efi-Rankun kipinä kateissa | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.10.2008 00:17 | |
Rangesta kipinä kateissa | revu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.07.2008 05:52 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
rangen kipinä? | anssiyliaho | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.09.2007 20:11 |
UAZ 89. kipinä häviää | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 22.04.2007 22:03 |