![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() :D Fargoraattori rules... :DTuli sit tossa iltasella koeponnistettua toi Fargoraattorikin oikein kunnolla, naapuri oli ajanut neliveto-Ursuksen ojaan, ja käväsin nyppäämässe sen Fargolla ylös. Hianosti se sieltä nousi, vaikka onkin kaljut renkaat alla, mitenköhän se mahtaa edetä kun saa kunnon renkaat alle.. ![]() ![]() Onkoos siinä jonkinlaiset kitkalukot oikein, ainaskaan mitään kytkettäviä erikseen ei oo... ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 24.11.2010 22:18 |
|
||||
|
||||
![]()
Mikähän pulttijako tämän vehkeen pyörissä on? Villi veikkaus, 6x190mm?
Edit: Taitaakin olla muutaman millin pienempi 6x7.25".
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 25.11.2010 19:03 |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tuli aikas paha... Tarttee mitata.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Nonniin, vinssin ehjäystä.
Tänään sit raksin poropuskurin pois, ja sitten auton oman puskurin. Tarkoituksena oli ottaa vinssi irti, tutkia mitä se on syönyt, ja puhdistaa sekä huoltaa se
![]() ![]() ![]() ![]() Ja kansalle kuvia, kun ne on niin kivoja... ![]() Tästä ehjästä hiekkapellistä olis moni Fargomies kateellinen... ![]() On sitten meinaan vinssillä kokoo, vaikkei siltä näytä. Valehtelematta 3-4 kertaa suurempi kun hojon mekaaninen. Vinssin merkki ja malli on Braden Winch LU2-L-18. Onkos jollakulla kokemuksia???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 25.11.2010 22:25 |
|
||||
|
||||
![]() ???
Onkos jollakulla kokemuksia Braden:in vinsseistä? Vinssin merkki ja malli on Braden Winch LU2-L-18.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Ei voi muuta sanoa kun että Hieno on Fargo!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänks, kiva kuulla kehuja, ne lämmittää aina. Varsinkin tälläin pakkasella....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joo, suoraan pultista vastakkaiseen mitattuna sain rullamitalla tulokseksi 18,5cm, eli toi sun 6x7,25" menis aikas lähelle, 18,415cm... Missäs muussa värkissä tämmönen jako on ollut? Onkos kellään hajua?
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin Kaiser Jeep M715, Dodge WM-300 ja vissiin muutkin jenkkien sota vehkeet on käyttänyt tuota jakoa.
6x190mm on GAZ-66 jako, ajattelin vaan että onko sekin sama. Kun siinä rullamitan kanssa heilut, niin mittaa nykyisten renkaiden korkeus. Ne on STRO:n mukaan uutena 860mm korkeat.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oliskos tiedossa jotkut nakit? Tilaa siellä on suurentaa hurumycke, niinkun kuvistakin näkyy.. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Sinä ja sun hurumyckes, ei mun renkaat tuonne sovi.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jaa ei vai, sää et uskokkaan paljonko siellä on tilaa sisällä....
![]() ![]() Soon hiukan samaa luokkaa, kun pohjalaasen akan pimpero. ![]() ![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Fargo power wagon 500 pick up hytti | psychobilly | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 02.10.2010 16:31 |
Myydään Fargo D-500 , Saunallinen paloauto. | Erppa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.08.2009 11:08 |
Myydään Paloauto perkele | Uazmies | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.02.2009 00:51 |
pikkupojan unelma - oma paloauto | luppakorva | Chit-Chat | 9 | 28.09.2006 22:48 |
Minkä värinen on paloauto? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 31.05.2004 13:28 |