Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 22.11.2010, 21:14
keranha keranha ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.08
Sijainti: Muhos
Viestit: 255
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
Minäkin vahvasti sitä mieltä, että PELTIvanteessa keskityksen hoitavat pääsääntöisesti pultit/mutterit.
Aluvanteissa, joissa suoralaippaiset mutterit, tarvitaan keskistys keskeltä.
Kaikenlaisia eri variaatioita kyllä maailmaan mahtuu...

Varsin vaan kun ne autojen orkkis peltivanteet on keskireijästään tiukkoja napaan? Kyllä pelti ja aluvanteissa on täysin samoja kartioita muttereissa/pulteissa. Joten keskitys tapahtuu keskireijästä ei pulteilla.

Kyllä sen vanteen saa keskelle vaikka reikä on väärä, mutta väittäisin että tuollaisessa kymmenien tuhansien luksusmaasturissa ei haluta tuota riskiä ottaa. Jossakin hj:n raadossa 38" rattailla hieman eriasia, ne kun puistaa kuitenkin...
__________________
Jeep wj V8

www.autotuningkeranen.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään G osaa HV O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.11.2008 16:04
Myydään jeep osaa ja uaz gaz osaa ym uazman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.08.2008 22:10
M: hj:n osaa _JT_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 43 23.02.2007 01:10
Peräkärryn talvirengastus hector Tekniikka & Jutustelu 17 14.11.2006 23:46
Talvirengastus??? Hantta Vuosimallit 1984-1996 1 17.09.2004 20:04


Sivu luotu: 18:45 (GMT +2).