Ja tänään lähti koneet taas käyntiin ja sen jälkeen talin siivousta nokihiutaleista, ehkä virhe toi 2x3" putki, kerää kivasti paskaa sisään, joka sitten kertapolkasulla tulee ulos, no oppipahan käynnistämään auton pihalla ens kerralla.
Sitten korjailin ton paskan orkkissulakerasian, josta lähivalojen sulakepohjat + relepohja sulaneet, tilalle vesitiiviit rasiat joille sahattu lisätilaa ottamalla noi 2 huonoa pohjaa ja yks relepohja pois rautasahalla.
Rele riirretty tohon viereiseen vapaaseen kantaan uusilla liittimillä ja sulakkeet mahtu reikään ihan hyvin, oikeestaan toi olis aika helppo tehdä koko hökötys uusiksi kunnon johdoilla.
Sulakerasiat on syystä tommoset, koska niitä valmiita rivisulakerasioita ei saa kuin liittimellä kytkettävinä, ja tuo johtaa hapettumiseen ja tuhoon joka tapauksessa, siks tommoset johdoilla kytkettävät tuli valittua, ja tosiaan kokoa itse mallia, eikä valmiilla pätkillä.
Tuolla näkyy keltasella liittimellä tehtynä myös toi ohitusleikkaus jolla saa palamaan sekä lähi- että kaukovalot yhdessä, eli vaihto-ominaisuus otettu pois päältä, koska noissa xenoni umpioissa on lähivalot H1 ja pitkät H1 erikseen alkuperäisen H4 ajovalo/pitkän ja H1 lisäpitkän kanssa.
Siinähän sammutetaan lyhyt lanka pois pitkille kytkettäessä, eli nyt palaa kaikki 4 valoa yht aikaa.
|