Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 18.11.2010, 22:12
KarvaTurpa KarvaTurpa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri Näytä viesti
Sopii. Ja nimen omaan kytkinkoppaan. Muuten asennus on sama kuin 2lt motille. Elikkäs vanha pois ja uus sisään. Pakoputkitukset jne normi eroavaisuudet vain kasaan niin nyvä tulee. Jos sullon se LJ kone olemassa niin liimaa siitä turposatsi ja diisselipunppu vipuineen sekä imupuoli siihen Hiluxin koneesee kiinni ja anna palaa. Sillon ei tarvii konehuoneessa muuttaa juuri mitn.... Moottorikorvat ja tehostimen punput on eripaikoissa mutta kun vertailee mikä on missäkin niin tavarat löytää kyllä paikkansa.
Olikos niissä eroa öljypohjassa...jostain juurtunut sellainen mieleen, mutta saatan olla väärässäkin
__________________
Toyota 4runner diesel 1991
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Moottori 2L-T (LJ70) karppa2 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.07.2010 01:14
hilux/lj70 mitat ToyotaHj60 Tekniikka & Jutustelu 14 12.12.2009 00:24
M: Toyota LJ70 2LT moottori BÄLÄ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 16.08.2006 18:28
2h moottori lj70 keulalle VMK Tekniikka & Jutustelu 7 27.11.2005 23:24
Myyty: Toyota LJ70 2L-T moottori H_Nietu O/M/V Muut 2 12.04.2005 20:57


Sivu luotu: 21:13 (GMT +2).