![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mä olen takalukon kannalla.Etupäähän jos laittaa,siellä on enemmän särkyviä osia(murrokset)...Eräs hiluxi man kyllä perusteli etulukkoo tärkeempänä sillä,et jos ajetaan esim pehmeässä ja upottavassa ni kun molemmat pyörät vetää edessä ni pysyy paremmin pinnalla.Joskus todella kun rengas painuu riittävän syvälle,alkaa se puskemaan ja jarruttaan menoa ja kun keula pysyy pinnalla,ni tuntuis et olis paremmat edellytykset edetä...mene ja tiedä.mulla on takana lukko ja eteen ei näillä näkymin tulekkaan.Näitä kestävyystekijöitä näes...mieluummin ilman lukkoa ehyenä,ku lukon kans ja aina remontissa... kuinka se auto kääntyy kun ajaa pelkkä etulukko päällä? -Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! Edited by - G280E on 22/12/2003 20:39:35
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: HDJ etulukko 4.56 välityksellä tai ARB | LaaLaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.07.2007 15:11 |
| O: Pajeroon etulukko? | misku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 19.09.2006 19:46 |
| HJ:n Etulukko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.07.2005 12:25 | |
| Uudemman Hiluxin etulukko? | ariman | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.07.2005 05:56 |
| Kiitos etulukko mielipiteistä!! | Micke | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.12.2003 17:42 |