Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.12.2003, 20:34
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Mä olen takalukon kannalla.Etupäähän jos laittaa,siellä on enemmän särkyviä osia(murrokset)...Eräs hiluxi man kyllä perusteli etulukkoo tärkeempänä sillä,et jos ajetaan esim pehmeässä ja upottavassa ni kun molemmat pyörät vetää edessä ni pysyy paremmin pinnalla.Joskus todella kun rengas painuu riittävän syvälle,alkaa se puskemaan ja jarruttaan menoa ja kun keula pysyy pinnalla,ni tuntuis et olis paremmat edellytykset edetä...mene ja tiedä.mulla on takana lukko ja eteen ei näillä näkymin tulekkaan.Näitä kestävyystekijöitä näes...mieluummin ilman lukkoa ehyenä,ku lukon kans ja aina remontissa...
kuinka se auto kääntyy kun ajaa pelkkä etulukko päällä?

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!

Edited by - G280E on 22/12/2003 20:39:35

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: HDJ etulukko 4.56 välityksellä tai ARB LaaLaa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.07.2007 15:11
O: Pajeroon etulukko? misku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 19.09.2006 19:46
HJ:n Etulukko Tekniikka & Jutustelu 1 25.07.2005 12:25
Uudemman Hiluxin etulukko? ariman Tekniikka & Jutustelu 10 19.07.2005 05:56
Kiitos etulukko mielipiteistä!! Micke Tekniikka & Jutustelu 2 31.12.2003 17:42


Sivu luotu: 04:56 (GMT +2).