![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Auto on ollut mulla vasta 3kk ja vaihdoin öljyt melki heti kun pihaan sain, Silloin ihmettelin kun koneessa oli noin 1,5 litraa enemmän öjyä mitä vihkosessa sanotaan. Eli oon ajanut uusilla öljyillä n.6000km enkä ole sen koommin huomannut öljytason nousua kun oon tarkistanu...Että sinne on vissiin tullu aika iso vuoto kun noin äkkiä on tapahtunut!! Tai sitten se turbo on pettäny!
|
|
|
|||
|
|||
|
Just soitin myyjälle ja se oli koittanu startata ja kone kyllä kuulemma pyörii kuitenkin...Jotain hyvää tässäkin näköjään
|
|
|
||||
|
||||
|
moi!
meneekös "takuuseen"? //Janne
|
|||
|
|||
|
Täytyy kädet ristis toivoo niin...Sain tänään auton pajalle jossa kerkesin valosalla kattomaan tilannetta tarkemmin, Öljytikku puoles välis ja eipä sitä öljyks voinu enää kutsua=( Varmaan puolet naftaa seas...
Korjaamon eka kyssäri oli että paljo uus motti maksaa? Eli eiköhän se sitte tosiaan oo se naftasuutin vuotanu koneeseen ja sillä selvä.. |
|
|
||||
|
||||
|
moi!
HUI kauhiaa....googlasin "diesel in engineoil td5" ja yhtäkki tekee mieli myydä disco ÄKKIÄ pois käsistä! ![]() Nu PA ja öljyt sekaisin näyttäis oleva "tuikitavallinen" ongelma! ![]() //Janne
|
||||
|
||||
|
jos Defe tulee konevikaisena myyntiin, niin saa laittaa vinkkiä, vaikka privana...
|
||||
|
||||
|
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hiace konerikko | snööri | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 03.05.2007 18:42 |
| M; Defender 90 Tdi -97 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 23.03.2006 16:31 | |
| M:Defender 90 Tdi -97 | O/M/V Muut | 0 | 01.11.2005 21:30 | |
| Kuka tarvii paria konerikko Pajeroa? | Eskimo | O/M/V Muut | 0 | 14.09.2005 06:53 |
| Defender? | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.08.2003 10:09 |