![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Mika_T;713462]Mie laittasin tuon pikku 12V pärisijän. Tuskin ne lukkoja käyttävät sylinterit paljoa painetta tarvii että jaksavat kääntää lukkovipua murikan kyljessä? Eikä renkaissakaan sitä 8 kiloa tarvi painetta olla. Eli tuohon vaikka 3kilon painekytkin niin todennäköisesti riittää vallan hyvin.[/QUOTE juu eihän nuot tarvinnutkaan kuin kaks kiloa.. aattelin vaan et ois hyvä olla varauksia kompurassa semmonen 8 tai vähintään 6 riittäs ilmaa pitemmälle,.
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mites olis tuo kompressorilohko kytkettynä siihen jo poistettuun voimaulosottoon?
![]() Ei loppuis sähkö, eikä kompressorin meteli kuuluis muun metelin yli häiritsevästi. Tosin, mitenkähä toimisi ajon aikana... Tauolla säiliö turvoksiin?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Toimii vaikka laitat sen pikkukompuran ja sammuttimesta säiliön niin pelaa varmasti.
Kaverilla oli hj.ssa 2kpl sammuttimia mitä lie 8kg tai jotain niin pelkkänä säiliönä niin niilläkin lukkoja käytti satoja kertoja ja riitti 24h kisaan. Käyttöpaine oli muistaakseni n.4bar |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta mitäs sitte kun käy niin et takalaita lupsahtaa pois vanteelta.. sen korjaamiseen ei tosta kompurasta enää oliskaa.
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida startin laakerointi kestää kovin pitkää pyöritystä?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |