![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Mieleen tuli kun luin nuo jutut, et jos kokeilis vaihtaa nuo elkot ,uusiin vaikka ehjiltä näyttävät. Pitää huomenna piipahtaa elektroniikka kaupassa.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onko SJ413 ruiskulla vai kaasarilla? Googletus antaa jotain tietoa, et sama ohjainboxi ois SJ413 mallissakin....
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mulle ohjeistettiin aikanaan, että jos vähänkään pullistelee elko, niin vaihtoon ilman harkinta-aikaa.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
No niin... ECM kävi saksassa korjatteilla ja kipinä tuli autoon.
Mutta, mutta.... Suzuki ei vaan käynnisty. Ajotukset kohdallaan, virran jakajan säädöt kohdallaan, mut pakoputkessa paukkuu startatessa. Strobo valolla ajotusta katsottaessa startaten, sytytys yhden hampaan verran pielessä. Virran jakaja siirrettiin hampaan verran aikaselle, strobon mukaan niin ei edes yritä käyntiin ,eikä pauku missään. Bensaa autossa on ja bensa liikkuu. Oisko kellään ideoita?
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tämä ei ole vieläkään ratkennut.
Eniten koneessa ihmetyttää se, kun laitetaan jakopään merkit kohdalleen (nokan ja kampiakselin) niin 4 pytyssä on työtahti, eli venttiilit kiinni. Yleensähän se on 1 pytyssä?? Niin kait japanilaisissakin autoissa 1 pytty on se joka on jakopäässä, vaikka eikös japaniaa lueta just väärinpäin. ;D Sen verran edistystä on asiassa, että kun jakopään merkit laitettiin paikoilleen ja virranjakaja 4 pytyn kohdalle niin auto jopa yrittää käydä muutaman tahdin, mutta tukehtuu sit kuitenkin. ja käynti on todella hankalaa. Eli kaikki ei ole oikein.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kun jakomerkit ovat kohdakkain niin mihin tarkalleen ottaen pyöriän kärki osoittaa? Suoraan 1-sylinterin nastaan vaiko hieman ohi?
By the way... japseissa on tullut törmättyä nokkapyöriin joissa on kaksi merkkiä esim. piste ja viiva.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#8
|
|||
|
|||
![]()
nyt kuullostaisi että ajoitus 180 astetta pielessä....
Mulla on ainakin jotain merkkejä vauhtipyörälläkin.... en vaan ole tutustunut mitä... Ajoitappas työtahti 1-pytylle(jakopään puoli) ja jakaja osoittamaan 1-pytylle Tai eti suznan manuaali missä kerrotaan miten se ajoitus.....vaikka... http://www.suzukiinfo.com/ |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei löydy nokkapyörästä kun yksi ainut merkki.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Efi-Rankun kipinä kateissa | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.10.2008 00:17 | |
Rangesta kipinä kateissa | revu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.07.2008 05:52 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
rangen kipinä? | anssiyliaho | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.09.2007 20:11 |
UAZ 89. kipinä häviää | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 22.04.2007 22:03 |