![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hienon näköistä jälkee tulee, Vähän OT mutta mikä avo taustalla näkyy? Celica?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ukkolan puolest vastailen et joo celica se on sellai tusina tuote....oiskohan niit kaks....
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tusinatuotepa hyvinkin, ei ole toista suomessa toivottavasti, niitä saksassa kyhättyjä on muutamakin, mut toi on ameriikkaa...
Välijäähyn putkien virittelyä tänään ja muuta pientä... Tilasin sitten kaikki jarruputketkin edestä taakse, kun ei olleet pahan hintasia, pari kymppiä kappale, ja kallein pitkä tais olla 37€, ei jaksa tohon rahaan suorasta putkesta väännellä, kun niistä tulee niin vitun rumat vaikka kuinka siististi mutkittelee. Sitä on tullu saatanan laiskaksi ja ilmeisesti vielä tienaakin liikaa... Viimeksi muokannut bj45lava : 02.11.2010 21:13 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Toi takapuskuri ei mun mielestä jotenkin kuulu nyt tohon malliin ollenkaan, vai onko jollain muulla tommosta arb kopiota olemassa.
Runkokiinnikkeet yli 10mm liian leveällä, pyöräkoteloon matkaa puskurin päästä 10 cm, korin ja puskurin välissä tolkuton rako, no se varmaan täyttyy osin luukulla, joka tosta kuvasta puuttuu, mut silti jotenkin perseesti istuu. Lisäksi keskellä olevan reiät, joiden pitäis istua takapoikkipalkin reikiin pulteilla niin väliin puskurin taakse jää tuuman verran rakoa takapoikkipalkkiin, tämä kokeiltu jo ennen korin nostoa paikalleen ja enää sitä poikkipalkkia ei siellä olekaan... Viimeksi muokannut bj45lava : 02.11.2010 21:10 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitäishän tuon aika napakasti istua: Viimeksi muokannut -MaTTi- : 04.11.2010 18:36 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ohjaustehostimen mulkkausta, teetetty uusi letku väliin ilman jäähdytyskäyrää, ja kiertämään takakautta simpukalle entisen etumutkan sijaan, jääpähän tilaa jäähdyttimelle sinne paluupuolen väliin.
Ajatus oli kans tehdä paluupuolelle välisäiliö, niin sais hieman kasvatettua tota öljymäärää ton jäähdyttimen lisäksi, koska noissa toi tehostin ei vaan taho vakiona toimia kuin huonosti tai ei ollenkaan kun hieman kuormittaa. Lisäksi kytkin putki/letkuviritys korvattu punosletkulla. Uusia jarruputkia ja muuta nippeliä asenneltu paikoilleen Tosta celicasupran öljyjäähdyttimestä pitäis tehä tehostimelle kenno ja ovenkahvaa koepuhallettu maalausta varten, eli kromit helvettiin ja maali päälle, tohon vehkeeseen kun ei kromia tule mihinkään... ainoo vaan, että mitä tehdä itse avauskahvaosalle, joka onkin sitten kromattua muovia. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kun vertaa tuohon matin kuvaan niin eihän tuo puskuri välttämättä ole väärä. Kun katsoo mihin kohtaan se levikkeen takareuna tulee niin ollaan aika lähellä sitä mihin tuo nyt näyttää loppuvan. Siitä lokarissa olevasta pokkauksesta tuota koitin hahmotella.
Oisko niin et tuo on tarkoitettu vain tuollaisilla levikkeillä varustettuun malliin? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hodarin päivitystä. | Kratz | Maasturiprojektit | 120 | 07.07.2013 18:21 |
Myydään hodarin puskurit | tjl | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 24.05.2011 19:46 |
Ostettu hodarin peltiosia | tjl | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.02.2010 20:40 |
Hodarin ohjaus. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.01.2010 23:07 |
hodarin puskin | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 14.04.2009 19:17 |