![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() LJ,BJ ja Hilux akselit tuntuvat aika kapeilta XJ:n alle..... HJ:n leveys saattaisi olla suht lähellä Danalaista, Mielummin pikkasen leveämpi akseli alle kuin spacereilla levitystä että mahtuu pyörät kääntymään. Mulla toi HDJ:n akseli on just passelin levyinen Comanchen alle, Pystyy käyttämään vähän sisäänpäinkin levittäviä vanteita. Helpompi varmaan sinne taka-akseliin on tehdä uus jako kuin etunapaan? Eli kuuspulttivanteet vaan hakuun..... tai edes keskiöt vanhoihin vanteisiin....
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
- HJ akseli 4cm kapeempi kuin Ford 8.8.
- LJ akseli 10cm kapeempi kuin Ford 8,8. - Jaon muuttavat Spacerit 5cm per puoli. Mites leveä FSJ Jeepin D44 taka-akseli on? Vanteiden vaihto ei ole mikään ongelma, mutta haluan että edessä ja takana on samanlaiset vanteet. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mua kiinnostasi vähä sama homma, mut toisinpäin, eli jos tuohon RJ:hin tulee tuupattua diisselitekniikka, niin pitäs saaha murikka keskelle ja takaperään kestävämpi välitys. Eli minkäs levynen tosiaankin on esim. wagoneerin taka-akseli suhteessa RJ:n taka-akseliin, ja saapiko niihin jostain 4.88 välityksiä?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n perävälitys? | HJ65_85 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.06.2011 12:00 |
O: 4.88 perävälitys | hiluman | O/M/V Muut | 5 | 01.12.2005 07:55 |
M:TOJO 4.11 PERÄVÄLITYS | O/M/V Muut | 2 | 06.10.2005 09:38 | |
Sj:n perävälitys? | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.07.2005 10:42 |
Sj:n perävälitys? | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.07.2005 08:18 |